Ik had laatst al in een ander Topic vermeld dat mijn Rover 214 na 7 weken stilstaan niet meer van zijn plek af wilde.
De startmotor tikte heel hard ondanks dat de accu nog voldoende Volt af gaf. Waarschijnlijk dus iets met de startmotor.
Om te kijken of de Rover het nog deed geprobeerd hem aan te slepen met de MG ZT van pa. Aanslaan deed ie niet, maar stinken begon hij wel.
Alle stroom viel weg, kon zelfs niet meer toeteren zodat me pa stopte met slepen.
Toen de kap open ging bleek de V-snaar al verdwenen. Blijkbaar was de Accu in de tussentijd toch leeg gelopen en lijkt het alsof de Dynamo knetters vast zit.

Ik was benieuwd: Kun je de dynamo normaal gesproken met de hand aandraaien? Dit lukte namelijk niet en ben bang dat de Dynamo nu dus vast zit en ik een nieuwe V-snaar net zo hard kapot trek.
Weet ook niet of het een nog met het ander te maken kan hebben. Maar anders zit ik dus met een kapotte V-snaar en Dynamo en een kapotte Startmotor
En met dit weer is een auto toch wel lekker.....
Waarschijnlijk toch maar wegbrengen dan, want met dit weer buiten op de stoep klooien is ook niet alles..