Bekleding bestuurdersstoel

214 216 218 220 25
Plaats reactie
wouter216

Bekleding bestuurdersstoel

Bericht door wouter216 »

Ik ben nieuw hier maar heb dan ook pas net mijn eerste Rover aangeschaft. Via een tip van iemand hier op het forum trouwens :).

Maar goed, mijn Rover 216 cabrio uit 1996 is een grote vooruitgang qua comfort en prestaties vergeleken met de Franse voorganger. Ik ben er voorlopig dan ook erg blij mee en zoals bij iedere auto zijn er dan altijd dingen die je wilt opknappen toch?

In mijn geval overduidelijk de bekleding van de bestuurdersstoel! De hele auto heeft geen deuken en roest maar de bekleding van de stoel heeft zijn tijd wel gehad. Is er hier iemand die mij misschien een tip kan geven wat ik hier mee moet doen? Of weet er misschien iemand nog zo'n stoel te vinden ter overname? Alle reacties zijn welkom!

Grts. Wouter

ps: hoe plaats ik foto's?
MARTIN
MG-R Core

Bericht door MARTIN »

:mrgreen: heb je beige leer?
Afbeelding
wouter216

Bericht door wouter216 »

Ik heb zojuist geleerd hoe ik foto's kan plaatsen haha. Als ik vanavond thuis ben uit mijn werk zal ik ze posten hier. Het interieur is overigens grijs.. :)
MARTIN
MG-R Core

Bericht door MARTIN »

:mrgreen: is het dit grijs?

Afbeelding

dan kan je nl een setje uit de UK halen, want de passagiers stoel daar is dan jou bestuurders stoel.
en de passagiers stoel slijt altijd minder dan de bestuurders stoel.

klikerdeklik
Afbeelding
wouter216

Bericht door wouter216 »

Ja dat grijs is het! Hierbij de foto's trouwens. De auto moest nog gewassen worden toen ze werden genomen :)

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
MARTIN
MG-R Core

Bericht door MARTIN »

:mrgreen: ik zou met de zitting eens langs gaan bij een bekleder.
waarschijnlijk is het net zo duur on de zitting te laten reconditioneren, dan op zoek te gaan naar een nieuwe { +/_ 290 €} of een 2e hands set.

het leer op zich is in een hele mooie staat zover ik kan zien op de foto's.
Afbeelding
wouter216

Bericht door wouter216 »

@Marvon: ja dat is inderdaad wel mijn laatste gedachte ook, een bekleder bezoeken. De rest ziet er gewoon goed uit en misschien moet er een stuk leer vervangen worden van de bestuurdersstoel maar dat is het dan ook. Voor 750e aangeschaft in Belgie trouwens de auto en afgezien van 1 plekje roest (niet door) op de wielkast rechtsachter is hij in prima conditie. Wel 240000km gelopen maar de eigenaar had een eigen garagebedrijf en heeft zelf meerdere rovers. Goed onderhouden dus neem ik dan maar aan.
arthur623

Bericht door arthur623 »

ik kan het ook wel ff voor je naaien hoor, breng maar ff langs, dan stik ik hem ff dicht.

Totziens
Plaats reactie