Hallo,
ik ben volstrekt nieuw op dit forum, ben op dit ogenblik geen Rover-bezitter, maar mogelijk in de nabije toekomst wel.
Ik rij momenteel met een Peugeot 406 hdi met bijna300 dkm, eerlijk gezegd naar alle tevredenheid, maar ben stilaan toe aan iets anders.
Er zijn bijzonder weinig modellen die me echt boeien. Buiten een Peugeot 607 interesseert een Rover 75 mk2 me heel erg.
Ik heb een bordeauxkleurige zien staan in Frankrijk voor een leuke prijs. Het gaat om een cdti met 210 000kms. Er zijn wel enkele nadelen.
- koppeling werd nog niet vervangen, dus dat ga ik sowieso aan m'n been hebben denk ik bij ev. aankoop.
- en belangrijk: er is geen gelijkvormigheidsattest. Invoeren naar België is op zich geen probleem, maar er is wel zo'n gelijkvormigheidsattest (=CEC/COC) nodig. In principe kan je de hele auto laten opmeten en krijg je een nieuw document, maar de procedure duurt enkele maanden + enkele honderden euro's.
Ik heb vernomen dat ik met een kopie van een ander voertuig verder kan, maar dan moet het om identiek hetzelfde model gaan=> R75 / sedan / cdti /mk2-facelift
Kan iemand mij helpen? Kan ik van iemand zo'n gelijkvormigheidsattest overnemen of kopiëren? Ik ben bereid om dit tegen betaling (ntb) te doen.
Laat gerust ook weten op welke andere zaken ik zeker moet letten wanneer ik deze auto ga testen. De verkoper gaf alvast aan dat de wagen alle onderhoudsbeurten kreeg (geen onderhoudsboekje, wel facturen). Als ik mij niet vergis kan zo'n cdti met goed onderhoud vlot 300 dkm's draaien?
Alvast bedankt
gelijkvormigheidsattest Rover 75 mk2 (12/2004) +alg. advies
-
- MG-R Addict
- kilroy
- MG-R Addict
Re: gelijkvormigheidsattest Rover 75 mk2 (12/2004) +alg. adv
Misschien is deze website iets voor u?? zie: http://www.zelf-auto-importeren.be/kopen/
België is het enige land die een gelijkvormigheidsattest heeft, alle buurlanden hebben deze nie. Het attest hoort bij de wagen en is dus niet overdraagbaar dit ivm chassisnummer.
België is het enige land die een gelijkvormigheidsattest heeft, alle buurlanden hebben deze nie. Het attest hoort bij de wagen en is dus niet overdraagbaar dit ivm chassisnummer.