Rover 114 achteras
Rover 114 achteras
Hallo,
Een maat van mij heeft een Rover 114 GTA voor de autocross, maar nu willen we de achterwielophanging hoger maken, maar er zitten hydraulastische veerbollen onder.
Heeft er iemand tips hoe we de rover weer de lucht in krijgen, de veerbollen zijn volgens mij leeg, want de vorige eigenaar had de wielophanging vast gelast aan het subframe op de laagste stand.
Bestaan er nog bedrijven die dit systeem nog kan vullen?
alvast bedankt
Een maat van mij heeft een Rover 114 GTA voor de autocross, maar nu willen we de achterwielophanging hoger maken, maar er zitten hydraulastische veerbollen onder.
Heeft er iemand tips hoe we de rover weer de lucht in krijgen, de veerbollen zijn volgens mij leeg, want de vorige eigenaar had de wielophanging vast gelast aan het subframe op de laagste stand.
Bestaan er nog bedrijven die dit systeem nog kan vullen?
alvast bedankt
- Gerald-17
- MG-R Core
- Contacteer:
Johnny_D schreef:yup dat is mogenlijk. een oud rover dealer heeft vast nog wel zoon pomp staan, en probeer anders (ik kan het bijna niet uit mn strot krijgen) kwikfit eens

ik kan dat wel, maar KwikFit heeft die apparatuur niet , je zou Jouke ( 118 GTR ) eens kunnen berichtten, die kan het ook

- 118GTR
- MG-R Core
- Contacteer:
Ik kan die veerbollen oppompen inderdaad, maar als de boel vast gelast is dan gaat het niet lukken natuurlijk.
Rover 118 GTi VVC MK3.2
Rover 114 GTi Racer -> to Belgium
Rover 416si LPG = for sale
Rover ZS 160 G3 ;-) => Daily
Preparing a 190+ VHPD Engine
www.118GTi.tk
Aan hard gaan is nog nooit iemand overleden, plotseling en hard tot stilstand komen, dat is het grote gevaar!
Rover 114 GTi Racer -> to Belgium
Rover 416si LPG = for sale
Rover ZS 160 G3 ;-) => Daily
Preparing a 190+ VHPD Engine
www.118GTi.tk
Aan hard gaan is nog nooit iemand overleden, plotseling en hard tot stilstand komen, dat is het grote gevaar!