ik rijd vanuit utrecht naar enschede.. net voor apeldoorn kom ik uit de bocht en ik voel dat n stuur opeens heeeeeel zwaar is geworden.. eerste beste wat bij me opkomt is natuurlijk mn stuurbekrachtigingsslang.. aangezien ik nog gewoon kon rijden....
de eerste beste tankstation mn motorkap open gedaan en wat zie ik, geen snaar!!
eerst dacht ik huh?! snaar weg, maar wel gewoon stroom..? toch maar de anwb gebeld (ik betaal er toch voor dusjah, laat maar komen)
Komt ie langs, en zegt je hebt geluk dat je een rover rijd.. want je dynamo wordt door een aparte snaar aangedreven, je koeling apart en je stuurbekrachtigingspomp apart! bij de meeste auto is het een multi-snaar (dat dacht ik dus ook)
Just felt !again! in love with my r200!!!
dusjah, kon gewoon rijden maar dan wel zonder stuurbekrachtiging!
MAAR
terug in amsterdam bij brezan een snaar gekocht, eenmaal aangekomen bij de garage blijkt dat die gozer een verkeerde heeft meegegeven.. via een andere onderdelenplek een andere snaar laten brengen, bleek dat deze te lang was... heb nou eindlijk de goede snaar(ziet er naar uit) MAAR kreeg te horen van de monteur dat de rol waar die snaar op gaat geen plek heeft om te kunnen spannen...? iemand ervaring hoe die er anders op moet..? ga morgen naar de garage nl..
TNX!!
greetzz