Jongen rijd Ferrari van Papa naar de kl*t* op Zandvoort

Een MG-R.nl lid gezien in het wild? of een andere mooie MG of Rover ....
Plaats reactie
Steven Rover
MG-R Freak

Jongen rijd Ferrari van Papa naar de kl*t* op Zandvoort

Bericht door Steven Rover »

Vrijdag 25 maart naar Zandvoort geweest met de Rover 214. Stond toevallig op de parkeerplaats naast een stel jonge jongens, zelfde leeftijd als ik, ergens rond de twintig. Liepen een beetje stoer te doen over Racen Racen en nog een Racen :mrgreen:

Ze deden voor het eerst mee en reden gelijk in de Supersport klasse :shock: Een paar minuten later hoorde ik een flinke knal, en grapte nog, ik hoop dat het die Ferrari is :lol: :lol: En wat bleek......

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Hij had trouwens ook nog achterschade, want was met de achterkant tot stilstand gekomen tegen de vangrail ... maar die schade was iets minder, helaas geen foto van.

Toevallig was er ook een taxateur aanwezig, schade +- 25.000 euro :|

En Papa had nog wel gezegt dat ie er voorzichtig mee moest doen, maar hij had er nog wel een paar...... :roll:
Rover 214SI
Rover 220 Coupe Turbo
MG ZS 1.8 TURBO!!!
Afbeelding
The Flying Dutchman
MG-R Freak

Bericht door The Flying Dutchman »

Ik heb ook wel eens in de "semi"Ferrari
Afbeelding
van pappie mogen rijden, maar als ik zo'n kunstje geflikt had was ik nu gegarandeerd veel minder snel ter been geweest.
Job.

'73 P5B Sal. Zirkon/Silverbirch
'95 827 Coupe Carribean
'97 820Si LE Charcoal
'99 600SDi Zircon
'94 220 Coupe Charc.
'96 220 Coupe Charc.
Afbeelding
Steven Rover
MG-R Freak

Bericht door Steven Rover »

Gevalletje, denken dat je kunt racen, jezelf totaal overschatten, lomp willen laten zien dat je een Ferrari rijdt en vervolgens vergeten dat er veel PK's op de achterwielen zitten als je volgas geeft en een bocht uitgaat.... :lol: En dan gooit ie zijn kont om he... :mrgreen:
Rover 214SI
Rover 220 Coupe Turbo
MG ZS 1.8 TURBO!!!
Afbeelding
Striker
MG-R Freak

Bericht door Striker »

Leedvermaak blijft toch het leukste vermaak :mrgreen:.
Afbeelding

Wil je weten hoe je een afbeelding in je post plaatst?? Lees dan hier!!
FMB

Bericht door FMB »

The Flying Dutchman schreef:Ik heb ook wel eens in de "semi"Ferrari
Afbeelding
van pappie mogen rijden, maar als ik zo'n kunstje geflikt had was ik nu gegarandeerd veel minder snel ter been geweest.
die staat hier in de straat (A) zal vanavond een fotootje posten

update:

Afbeelding
The Flying Dutchman
MG-R Freak

Te gek. Er waren maar 5 van die dingen in NL en die van ons is via Engeland uiteindelijk in Duitsland terechtgekomen.
Ik heb hem zelf nog een paar maanden gehad, maar liep er volledig op leeg en toen heeft een Engelse vriend hem gekocht.
Job.

'95 827 Coupe Carribean
'97 820Si LE Charcoal
'99 600SDi Zircon
'94 220 Coupe Charc.
'96 220 Coupe Charc.
Afbeelding
118GTR
MG-R Core
Contacteer:

Bericht door 118GTR »

Steven Rover schreef:Gevalletje, denken dat je kunt racen, jezelf totaal overschatten, lomp willen laten zien dat je een Ferrari rijdt
En toch...respect, ook al komt de "durf" voort uit een ernstig tekort aan zelfkennis.

Je komt naar Zandvoort met een auto voor een paar rondjes, dan is het natuurlijk ook de bedoeling om gas te geven.
Een Ferrari maakt dat wat lastiger, omdat die auto beter is dan de 99% van de bestuurders, maar toch, je komt niet naar een circuit om te van de zon te genieten.

100 x meer respect voor iemand die hem in de vangrail zet, dan voor iemand die een rondje 3 min neerzet zuiver om te patsen met zijn penisverlenger.

Wil je patsen zet hem dan op een park verme, of nog liever een boulevard ver van het CPZ vandaan. Wil je rijden maar ben je bang dat je je Ferrari aan gort rijd, prima, kom dan niet of kom met iets waarmee je wel gas durf te geven. Legio E30's waarmee je veel lol kan hebben voor weinig geld.
Rover 118 GTi VVC MK3.2
Rover 114 GTi Racer -> to Belgium
Rover 416si LPG = for sale
Rover ZS 160 G3 ;-) => Daily
Preparing a 190+ VHPD Engine

www.118GTi.tk

Aan hard gaan is nog nooit iemand overleden, plotseling en hard tot stilstand komen, dat is het grote gevaar!
The Flying Dutchman
MG-R Freak

Geen gram respect voor dit ernstige tekort aan zelfkennis aangewoekerd door een teveel aan zakgeld en disrespect voor een andermans spullen.
Dit zijn dezelfde lulletjes die later een heroineverslaafde katvanger voor hun bekeuringen laten opdraaien en dan later gezellig samen "lachen joh" in de club.
Job.

'95 827 Coupe Carribean
'97 820Si LE Charcoal
'99 600SDi Zircon
'94 220 Coupe Charc.
'96 220 Coupe Charc.
Afbeelding
tomcat.t16
MG-R Core

Bericht door tomcat.t16 »

n00bs
Afbeelding˙˙˙ɹǝʌoɹ uɐʌ uǝʌoqǝʇsɹǝpuo
Rover 216 coupe 1993
MG ZT135 2003
VW POLO 1.9D 1997
Madrettor
MG-R Fanatic

Bericht door Madrettor »

Een 456 is dan ook geen circuit-auto, maar een GT, zeker als-ie nog op z'n standaardvelgjes+bandjes staat, zoals deze. Dus tamelijk ongeschikt voor rossen op Zandvoort. En zonder tractie-controle erop zelfs levensgevaarlijk in handen van onervaren coureurs. Ze zijn er dus nog genadig vanaf gekomen. Ben trouwens benieuwd wat de 'lepels' van het bergingsvoertuig voor de onderkant van die Ferrari doen . . . :+
Gerald-17
MG-R Core
Contacteer:

Bericht door Gerald-17 »

die is kapot jonge!

Afbeelding

:mrgreen:

tja als ze zoveel geld denken te hebben dan moeten ze m maar laten repareren, kunnen ze het nog eens proberen... :+
Rik
MG-R Freak

Bericht door Rik »

Ik ga binnenkort naar de ring met een F430 (hard-days-work), dus ik ben benieuwd hoe zoiets dan gaat. Ooit eens een 360 Modena op een rondje gezet met de Coupé, dat is natuurlijk altijd jammer, als je je best niet doet in je speeltje... Rij 'm dan plat en doe alsof :+

@Madrettor: een 456 heeft natuurlijk altijd mee track-day'capabilities dan de (andere) 90% aan gebakjes die er op zo'n dag rond gaan, GT of niet, 't is absoluut een sportscar en die kan natuurlijk prima een bocht op (hoge) snelheid pakken. Geenszins een excuus om keihard te falen. :?
Daily: ’09 Audi RS6 Avant
Tracktool: ‘03 Ford Focus RS
Better half: ‘02 Mini Cooper S JCW
frank de jonge

Bericht door frank de jonge »

Doet me denken aan die ITaliaanse testpiloot van Ferrari zelf die met zo'n 456GT op het circuit aan het raggen is totdat zn koelvloeistof reservoir kaboem zegt.

Zo'n 456 wil idd wel goed de hoek om.
p kiewiet

Bericht door p kiewiet »

Tsjonge jonge wat een bak stront over de ferrari-glijder.
Een beetje auto-hart kan dit niet hebben hoor...
Ok, ze vergeven je niet snel als je een foutje maakt en overmoedig wordt.., maar fijn sturen doen ze wel. :D

Pascal
Plaats reactie