Diepe kras in de motorkap
-
FMB
Diepe kras in de motorkap
Net een vader aan de deur. Zijn zoon heeft een hele diepe kras in mijn motorkap gereden met z'n fiets. Complimenten voor het mannetje en voor zijn vader dat het gelijk wordt gemeld maar weet even niet wat ik moet doen. Heb nog nooit schade gehad en met auto-auto is het toch wat anders dan dit. Op welke manier kan ik dit verhalen en waar is dit goed te herstellen?
- tomcat.t16
- MG-R Core
-
FMB
- tomcat.t16
- MG-R Core
-
FMB
-
Mean Green
-
WouterRover25
respect dat ze het gemeld hebben, en gelijk een goeie les voor zoonlief
wij hadden afgelopen week een leenauto van de garage mee en zagen de volgende ochtend dat het zijscherm en knipperlicht aan gort was gereden, niks briefje of wat.. flink balen, gelukkig deed de garage er totaal niet moeilijk over (zaten al wat deukjes in, oude berlingo). maar toch niet netjes.
wij hadden afgelopen week een leenauto van de garage mee en zagen de volgende ochtend dat het zijscherm en knipperlicht aan gort was gereden, niks briefje of wat.. flink balen, gelukkig deed de garage er totaal niet moeilijk over (zaten al wat deukjes in, oude berlingo). maar toch niet netjes.
-
FMB
-
gekske
-
ClOwN
-
FMB
- tomcat.t16
- MG-R Core
-
Alibaba en de 25 Rovers
- MG-R Addict
Tsja mensen uit 's Gravendeel zijn allemaal eerlijk
Ik vind dat eerlijkheid moet worden beloond , en als je voor minder kan door bijv, een andere motorkap of een andere manier van spuiten dat je dit kan melden aan die mijnheer. Misschien kan het dan ook zonder verzekering worden geregeld bijvoorbeeld scheelt hem weer zijn bonus regeling.
Laat ik wel vooropstellen dat het wel keurig gerepareerd moet worden.
Ik vind dat eerlijkheid moet worden beloond , en als je voor minder kan door bijv, een andere motorkap of een andere manier van spuiten dat je dit kan melden aan die mijnheer. Misschien kan het dan ook zonder verzekering worden geregeld bijvoorbeeld scheelt hem weer zijn bonus regeling.
Laat ik wel vooropstellen dat het wel keurig gerepareerd moet worden.

˙˙˙ɹǝʌoɹ uɐʌ uǝʌoqǝʇsɹǝpuo