V-Maxx bereid om suspension-kit voor de 200 te ontwikkelen

214 216 218 220 25
Plaats reactie
Striker
MG-R Freak

V-Maxx bereid om suspension-kit voor de 200 te ontwikkelen

Bericht door Striker »

GMax, producent van schokdempers en verlagingsveren, beweert in Engeland al ruim een jaar dat ze een suspension kit (gas-sportschokdempers + verlagingsveren) voor de Mk3 200 gaan uitbrengen, maar de datum wordt steeds weer opnieuw uitgesteld :?.
Ik heb nu contact gehad met V-Maxx, de oude leverancier van GMax, die is bereid om een kit te gaan ontwikkelen voor zowel de Mk2 als de Mk3. Die zal dan in Juli leverbaar worden en rond de 300 euro gaan kosten, maar MG-R is al een leuke korting beloofd :P.
Iemand interesse?
Afbeelding

Wil je weten hoe je een afbeelding in je post plaatst?? Lees dan hier!!
Wil W

Bericht door Wil W »

Hmm.......voor de mk2 is toch al een setje op de markt? Anders kon ik em niet bestellen ;) :roll:
speedfreax

Bericht door speedfreax »

zeker interesse!!

let me know als je zover bent.
Striker
MG-R Freak

Bericht door Striker »

Wil W schreef:Hmm.......voor de mk2 is toch al een setje op de markt? Anders kon ik em niet bestellen ;) :roll:
Ja, dacht ik ook. Maar zo stond het in de mail die ik van V-Maxx ontving :). Maar in ieder geval zal er dus binnenkort voor zowel de Mk2 als de Mk3 een kit beschikbaar zijn.

Heb jij die kit trouwens al gemonteerd en zo ja, hoe zijn je ervaringen er mee?
Afbeelding

Wil W

Bericht door Wil W »

Striker schreef: Ja, dacht ik ook. Maar zo stond het in de mail die ik van V-Maxx ontving :). Maar in ieder geval zal er dus binnenkort voor zowel de Mk2 als de Mk3 een kit beschikbaar zijn.

Heb jij die kit trouwens al gemonteerd en zo ja, hoe zijn je ervaringen er mee?
Ik heb de kit besteld en ze zouden me asap bellen....voor ervaring denk ik dat je het beter aan Erik (r220gti) kunt vragen, aangezien hij Gmax heeft en deze zo goed als gelijk zijn ;)
rover220GTi

Bericht door rover220GTi »

Hoi,

Ik heb idd G-Maxx veren, maar Koni dempers...Heb eerst een lange tijd met de oe dempers en bovengenoemde veren rondgereden en dat ging goed. Hij was wel wat stuiterig, en elke drempel kwam hard aan. Nadat ik de oe dempers met rode Koni's had vervangen is het helemaal anders. Nu ligt die lekker op de weg, stuitert niet als ik een bocht induik en drempels zijn vrij comfortabel te nemen. Met andere woorden heb ik er goede ervaringen mee, maar raad dan wel aan om de oe dempers te vervangen, ook al is het niet "noodzakelijk" als je niet veel gaat verlagen.
Mijne ligt maar 3.5cm lager en toch zou ik het aanraden.

HTH
Erik
artemis
MG-R Freak
Contacteer:

Bericht door artemis »

http://www.bg-suspension.com

Op deze site kan je zien dat er een suspension-kit te koop is voor Rover 200 mk2 en mk3 van het merk B+G,importeur en alles staat erbij vermeld.
216cabrio
MG-R Fanatic

Bericht door 216cabrio »

Het is nu al bijna juli, is er al wat bekend over de kit van v-maxx voor de mk2? Kwam op internet wel een adres tegen die ze konden leveren voor 350 euro. Maar wat wordt nu de prijs na korting voor de set als je ze bij v-max besteld?
Striker
MG-R Freak

Bericht door Striker »

Voor de mk2 200 was de VMaxx zet al lang leverbaar. Over de set voor de mk3 200 heb ik nog niks gehoord :roll:.
Afbeelding

216cabrio
MG-R Fanatic

Bericht door 216cabrio »

Maar wat gaan ze dan kosten voor leden?
Striker
MG-R Freak

Bericht door Striker »

Nogmaals, ik heb er niks meer over gehoord, dus ook niet over de korting.
Afbeelding

Plaats reactie