voorstellen ????

214 216 218 220 25
Plaats reactie
gt/w

voorstellen ????

Bericht door gt/w »

Hoi
net nieuw hier, dus even een beetje voorstellen ?
Ben Gert, en heb net een 200 brm gekocht, met waarschijnlijk een lekke kop/pakking.
de vraag is, wie weet wat meer over de brm, kan wel wat vinden, op het www, maar toch ook ff hier vragen
klopt het dat er maar 70 van in nederland verkocht zijn ?
en moet ik nog op dingen letten als de kop er deze week af gaat ?
Mink015

Bericht door Mink015 »

gt/w welkom,

Ik neem aan dat je zelf aan de slag wil met je koppaking? Wacht even voor wat comments alhier dan. Er zitten een aantal goede sleutelaars hier die je niet alleen van goede adviezen maar ook van de juiste onderdelen kunnen voorzien (of je de plek kunnen wijzen waar deze te kopen).

Nice car by the way
Jimi

Bericht door Jimi »

Hoi Gert, welkom veel vragen zijn al gesteld, gebruik de zoekfunctie ;)

Verder kun je met verschillende leden contact opnemen bijv: 118gtr, peter.evers of rik
bam
MG-R Core

Bericht door bam »

Welkom Gert, en qua standaard sleutelwerk is de kop van een BRM wel een ultieme.
Als je dit zonder problemen gaat lukken top hoor!!!

Jaguar XE
MG ZS 120 MKII
WouterRover25

Bericht door WouterRover25 »

ik heb nog een nieuwe koppakking liggen (stalen vernieuwde versie) volgens mij past die ook in jouw blok

zie te koop topic
tomcat.t16
MG-R Core

Bericht door tomcat.t16 »

Welcome Gert!
WouterRover25 schreef:ik heb nog een nieuwe koppakking liggen (stalen vernieuwde versie) volgens mij past die ook in jouw blok

zie te koop topic
Past niet helaas...
Afbeelding˙˙˙ɹǝʌoɹ uɐʌ uǝʌoqǝʇsɹǝpuo
Rover 216 coupe 1993
MG ZT135 2003
VW POLO 1.9D 1997
gt/w

Bericht door gt/w »

bam schreef:Welkom Gert, en qua standaard sleutelwerk is de kop van een BRM wel een ultieme.
Als je dit zonder problemen gaat lukken top hoor!!!
krijg dat vast weer goed, meestal gewoon de boel vooraf ff uitzoeken, en je verstand gebruiken.
als het niet lukt, zal dat de eerste keer zijn
jwr55

Bericht door jwr55 »

heey welkom op het forum eindelijk weer een BRM der bij :D
en inderdaad er zijn er maar +- 70 van verkocht in Nederland

en wat betreft de koppakking vervangen weet niet of je hem ook gaat vlakken
als je dat gaat doen dan moet je vvc systeem er ook af en daar moet je goed mee op passen :!: ik zou het aan 118gtr vragen die weet er alles van af
gt/w

Bericht door gt/w »

jwr55 schreef:heey welkom op het forum eindelijk weer een BRM der bij :D
en inderdaad er zijn er maar +- 70 van verkocht in Nederland

en wat betreft de koppakking vervangen weet niet of je hem ook gaat vlakken
als je dat gaat doen dan moet je vvc systeem er ook af en daar moet je goed mee op passen :!: ik zou het aan 118gtr vragen die weet er alles van af
zijn er van die 70 nog veel over dan ?
kan er maar 3 vinden die dan wel te koop zijn, en is er tzt animo om zoiets te kopen ?
want echt super lang blijven dit soort auto's meestal niet bij mij, dus deze zal straks ook wel weer ergens anders gaan rijden denk ik
118GTR
MG-R Core
Contacteer:

Bericht door 118GTR »

peter.evers schreef:Welcome Gert!
Past niet helaas...
Fout, 4-cylinder k-serie koppakkingen zijn allemaal uitwisselbaar. Van een 1.1 8v tot een 1.8T of VVC.

De sets verschillen wel, dus Wouter waarom plaats je niet een keer een foto of een echte omschrijving van je koppakking. Alleen "Rover 25" is echt niet genoeg.
Rover 118 GTi VVC MK3.2
Rover 114 GTi Racer -> to Belgium
Rover 416si LPG = for sale
Rover ZS 160 G3 ;-) => Daily
Preparing a 190+ VHPD Engine

www.118GTi.tk

Aan hard gaan is nog nooit iemand overleden, plotseling en hard tot stilstand komen, dat is het grote gevaar!
jwr55

Bericht door jwr55 »

zijn er van die 70 nog veel over dan ?
kan er maar 3 vinden die dan wel te koop zijn, en is er tzt animo om zoiets te kopen ?
want echt super lang blijven dit soort auto's meestal niet bij mij, dus deze zal straks ook wel weer ergens anders gaan rijden denk ik
hoe veel er der nog zijn zou ik niet weten
zo ver ik weet zijn er op het forum 7 mensen die een brm hebben nu 8 dan en dan weet ik er nog een paar te staan maar die zijn niet lit van de forum

het probleem is met deze auto te verkopen is er zijn maar weinig mensen die weten wat een rover BRM is en daar bij komt ook nog dat veel mensen denken (Oow rover dat roest toch alleen maar )
maar vaak als ze zien wat voor auto het is en wat er allemaal op zit en hoe snel hij is dan hebben mensen vaak wel meer intresse
Plaats reactie