voorstellen ????
voorstellen ????
Hoi
net nieuw hier, dus even een beetje voorstellen ?
Ben Gert, en heb net een 200 brm gekocht, met waarschijnlijk een lekke kop/pakking.
de vraag is, wie weet wat meer over de brm, kan wel wat vinden, op het www, maar toch ook ff hier vragen
klopt het dat er maar 70 van in nederland verkocht zijn ?
en moet ik nog op dingen letten als de kop er deze week af gaat ?
net nieuw hier, dus even een beetje voorstellen ?
Ben Gert, en heb net een 200 brm gekocht, met waarschijnlijk een lekke kop/pakking.
de vraag is, wie weet wat meer over de brm, kan wel wat vinden, op het www, maar toch ook ff hier vragen
klopt het dat er maar 70 van in nederland verkocht zijn ?
en moet ik nog op dingen letten als de kop er deze week af gaat ?
gt/w welkom,
Ik neem aan dat je zelf aan de slag wil met je koppaking? Wacht even voor wat comments alhier dan. Er zitten een aantal goede sleutelaars hier die je niet alleen van goede adviezen maar ook van de juiste onderdelen kunnen voorzien (of je de plek kunnen wijzen waar deze te kopen).
Nice car by the way
Ik neem aan dat je zelf aan de slag wil met je koppaking? Wacht even voor wat comments alhier dan. Er zitten een aantal goede sleutelaars hier die je niet alleen van goede adviezen maar ook van de juiste onderdelen kunnen voorzien (of je de plek kunnen wijzen waar deze te kopen).
Nice car by the way
- tomcat.t16
- MG-R Core
heey welkom op het forum eindelijk weer een BRM der bij
en inderdaad er zijn er maar +- 70 van verkocht in Nederland
en wat betreft de koppakking vervangen weet niet of je hem ook gaat vlakken
als je dat gaat doen dan moet je vvc systeem er ook af en daar moet je goed mee op passen
ik zou het aan 118gtr vragen die weet er alles van af

als je dat gaat doen dan moet je vvc systeem er ook af en daar moet je goed mee op passen

zijn er van die 70 nog veel over dan ?jwr55 schreef:heey welkom op het forum eindelijk weer een BRM der bij![]()
als je dat gaat doen dan moet je vvc systeem er ook af en daar moet je goed mee op passenik zou het aan 118gtr vragen die weet er alles van af
kan er maar 3 vinden die dan wel te koop zijn, en is er tzt animo om zoiets te kopen ?
want echt super lang blijven dit soort auto's meestal niet bij mij, dus deze zal straks ook wel weer ergens anders gaan rijden denk ik
- 118GTR
- MG-R Core
- Contacteer:
Fout, 4-cylinder k-serie koppakkingen zijn allemaal uitwisselbaar. Van een 1.1 8v tot een 1.8T of VVC.peter.evers schreef:Welcome Gert!
Past niet helaas...
De sets verschillen wel, dus Wouter waarom plaats je niet een keer een foto of een echte omschrijving van je koppakking. Alleen "Rover 25" is echt niet genoeg.
Rover 118 GTi VVC MK3.2
Rover 114 GTi Racer -> to Belgium
Rover 416si LPG = for sale
Rover ZS 160 G3 ;-) => Daily
Preparing a 190+ VHPD Engine
www.118GTi.tk
Aan hard gaan is nog nooit iemand overleden, plotseling en hard tot stilstand komen, dat is het grote gevaar!
Rover 114 GTi Racer -> to Belgium
Rover 416si LPG = for sale
Rover ZS 160 G3 ;-) => Daily
Preparing a 190+ VHPD Engine
www.118GTi.tk
Aan hard gaan is nog nooit iemand overleden, plotseling en hard tot stilstand komen, dat is het grote gevaar!
hoe veel er der nog zijn zou ik niet wetenzijn er van die 70 nog veel over dan ?
kan er maar 3 vinden die dan wel te koop zijn, en is er tzt animo om zoiets te kopen ?
want echt super lang blijven dit soort auto's meestal niet bij mij, dus deze zal straks ook wel weer ergens anders gaan rijden denk ik
zo ver ik weet zijn er op het forum 7 mensen die een brm hebben nu 8 dan en dan weet ik er nog een paar te staan maar die zijn niet lit van de forum
het probleem is met deze auto te verkopen is er zijn maar weinig mensen die weten wat een rover BRM is en daar bij komt ook nog dat veel mensen denken (Oow rover dat roest toch alleen maar )
maar vaak als ze zien wat voor auto het is en wat er allemaal op zit en hoe snel hij is dan hebben mensen vaak wel meer intresse