Collegae,
Ik heb inmiddels een nieuwe tweedehandse die eenmaal in mijn auto het zelfde probleem (interval) bleek te hebben. Is er al iemand die zegt dat hij helemaal los is p het fixen van de koperen staafjes? En wie kan mij daarmee helpen. Het hoeft natuurlijk niet voor niets!!
Groet,
Ronald
Wie is los op de ruitenwissermotor
-
- MG-R Core
Je moet het ijzeren dekseltje eraf halen (popnageltjes doorboren) bij bijde motortjes. Het sleepcontact op de onderbroken ring is gebroken. Deze vervang je door het sleepcontact wat bij het andere motortje op de ononderbroken ring zit. Die sleepcontacten verwijderen doe je alsvolgt:
Je feunt die hars laag waar ze in liggen warm en pielt het weg met een schroefedraaier. Dan trek je het stekkertje eraf en verwijder je voorzichtig het pinnetje. Die plaats in het andere motortje, stekkertje erop, beetje te plek buigen en even de pinnen kit ofzo aanbrengen waar eerst de hars zat. De sleepcontacten even van een fris laagje vet voorzien kan ook geen kwaad. Het dekseltje monteer je nu weer en deze kan je vastzetten met kleine schroefjes. Succes.
Je feunt die hars laag waar ze in liggen warm en pielt het weg met een schroefedraaier. Dan trek je het stekkertje eraf en verwijder je voorzichtig het pinnetje. Die plaats in het andere motortje, stekkertje erop, beetje te plek buigen en even de pinnen kit ofzo aanbrengen waar eerst de hars zat. De sleepcontacten even van een fris laagje vet voorzien kan ook geen kwaad. Het dekseltje monteer je nu weer en deze kan je vastzetten met kleine schroefjes. Succes.