Apex heeft een set veren die op de 200 Vi ca. 35mm verlaagd en een andere set voor de zr160 is en ca. 30mm verlaagd, kan ik er dan vanuit gaan als ik de set voor de zr160 op de vi monteer de verlaging groter uitkomt omdat de zr160 tov de vi al verlaagd is?
dat dacht ik ook, ik had (wel van een ander merk) verlagingsveren voor een ZR gekocht voor mijn 200 VI, maar de veren kwamen niet vast te zitten tussen de dempers.
was wel mooi verlaagt, maar kwam er niet mee door de keuring
zr dempers zijn lager als die van een vi. maar hoeveel weet ik niet. misschien dat die 0,5 het verschil maakt.
als het kwa kosten niet te veel scheelt, zou ik voor de zr veren gaan.
dan weet je zeker dat je laag zit.
aldo schreef:dat dacht ik ook, ik had (wel van een ander merk) verlagingsveren voor een ZR gekocht voor mijn 200 VI, maar de veren kwamen niet vast te zitten tussen de dempers.
was wel mooi verlaagt, maar kwam er niet mee door de keuring
Dat kan kloppen, ik heb bij apex even de lengtes opgevraagd en de zr versie is toch een stuk korter zelfs iets korter dan een vi veer in gespannen toestand, dus als ik die zou nemen zit ik met hetzelfde probleem.
Ik ga denk ik eerst maar op zoek naar standaard zr160 veerpoten of dempers....dat past toch gewoon op een 200 vi?