accu vervangen

Plaats reactie
gio87

accu vervangen

Bericht door gio87 »

Hoi,

Weet hier iemand want het ong. kost bij de dealer om er een nieuwe accu in te zetten..? en een nieuwe mistlamp erin te zetten?

gr, gio
MGPete
MG-R Freak
Contacteer:

Bericht door MGPete »

Geen idee. Bel een aantal garages voor een quote. Zoveel kan het trouwens toch nooit zijn.
Echter lijken deze klusjes iets om beter zelf te doen, bespaart een hoop geld ;)
Ga bij de accu wel gewoon voor een goede anders mag je binnen een jaar weer; spreek helaas uit ervaring :?
AfbeeldingAfbeelding
2005 MG ZS160VVC (aka Gimz)
1973 MG BGT (aka Maddy aka "The Lady")
JD
MG-R Core

Bericht door JD »

mocht je het zelf willen gaan doen even opletten waar je + en je - pool zit ;)
daar zit namelijk verschil in net zoals de afmeting
Rover 25 vi 2001

Afbeelding
english pride
MG-R Addict

Bericht door english pride »

bij ons op het werk (vw/audi) is het voor een 44ah accu +- 70 euro zonder btw
en het zijn er van varta ;)
gio87

Bericht door gio87 »

english pride schreef:bij ons op het werk (vw/audi) is het voor een 44ah accu +- 70 euro zonder btw
en het zijn er van varta ;)
nou heb er zelf niet veel verstand van accu's vervangen dus laat dat gewoon doen.. morge na de garage toe benieuwd wat het me gaat kosten....
118GTR
MG-R Core
Contacteer:

Bericht door 118GTR »

Je wordt vanzelf een groot fan van Varta (ook o.a. Bosch) als je meer dan 2 jaar in een 10jaar oude auto rijd, en je merkt dat een 10 jaar oude bosch nog perfect werkt terwijl een 15mnd oude kwitfit/gamma/whatever de winter al niet lekker meer door komt.

Het verschil is echt zo groot, dus die 50% extra voor een goede accu daar lach ik inmiddels om. (behalve dan het moment van aanschaf :| )
Rover 118 GTi VVC MK3.2
Rover 114 GTi Racer -> to Belgium
Rover 416si LPG = for sale
Rover ZS 160 G3 ;-) => Daily
Preparing a 190+ VHPD Engine

www.118GTi.tk

Aan hard gaan is nog nooit iemand overleden, plotseling en hard tot stilstand komen, dat is het grote gevaar!
gio87

Bericht door gio87 »

118GTR schreef:Je wordt vanzelf een groot fan van Varta (ook o.a. Bosch) als je meer dan 2 jaar in een 10jaar oude auto rijd, en je merkt dat een 10 jaar oude bosch nog perfect werkt terwijl een 15mnd oude kwitfit/gamma/whatever de winter al niet lekker meer door komt.

Het verschil is echt zo groot, dus die 50% extra voor een goede accu daar lach ik inmiddels om. (behalve dan het moment van aanschaf :| )
haha ok wel belangrijk dus om een goede te kopen.. hoeveel was je kwijt voor de aanschaf dan ?
118GTR
MG-R Core
Contacteer:

Bericht door 118GTR »

ik dacht rond de 80 voor een Varta Blue 55Ah, maar prik me er niet op vast het is al weer een tijdje geleden.
Rover 118 GTi VVC MK3.2
Rover 114 GTi Racer -> to Belgium
Rover 416si LPG = for sale
Rover ZS 160 G3 ;-) => Daily
Preparing a 190+ VHPD Engine

www.118GTi.tk

Aan hard gaan is nog nooit iemand overleden, plotseling en hard tot stilstand komen, dat is het grote gevaar!
Plaats reactie