Telefoon in 75
Telefoon in 75
ik zie op de radio casette van de 75 iets van telefoon staan, hoe werkt dit/is dit aan te sluiten?
Re: Telefoon in 75
Ik heb iets dat erop is aangesloten (van de vorige eigenaar).phwek schreef:ik zie op de radio casette van de 75 iets van telefoon staan, hoe werkt dit/is dit aan te sluiten?
Aan het dashboard is een telefoonhouder gemonteerd en het draadje van de houder loopt de Symphony-kit in. Op de plafondverlichting zit een kleine microfoon gemonteerd, waarvan het draadje (netjes weggemoffeld) ook de Symphony inloopt.
En ja, dat werkt.
Het nadeel laat zich raden: de telefoonhouder is merk gebonden.
Daarom is een Blue Tooth kit (van bijv. Parrot) handiger. Dit werkt echter alleen buiten de telefoon-functie van Symphony-set om.
Rover SeventyFive 1.8
-
- MG-R Regular
Ook ik gebruik naar grote tevredenheid een Parrot welke aangesloten is via de sigarettenaansteker. Je kunt natuurlijk ook gaan voor een Chinese 2-din, waarvan ik de aanschaf vanwege hoge andere kosten (sinds vandaag ook de wetenschap dat donderdag nieuwe distributie moet komen in mijn R75). Zie voor meer info over mijn vooralsnog uitgestelde set mijn eerdere topic met het onderwerp BMW e46 audio in een Rover 75.
tja idd bij mij komt ook als eerste grote uitgave die distributie toestand, alles erop en eraan, maar meteen goed doen.
En ja die oplossingen had ik ook al gezien, alles in een, navigatie, radio, cd speler, dvd, carkit, maar eer dat dat er in zit ben ik ook MINSTEND 500 euro verder schat ik zo in. Staat ook wel op verlanglijstje, maar zal morgen eerst de auto eens ophalen, heb nog niet meer dan een proefrit ermee gereden en alles bij elkaar niet langer dan 1 uur gezien hahaha
En ja die oplossingen had ik ook al gezien, alles in een, navigatie, radio, cd speler, dvd, carkit, maar eer dat dat er in zit ben ik ook MINSTEND 500 euro verder schat ik zo in. Staat ook wel op verlanglijstje, maar zal morgen eerst de auto eens ophalen, heb nog niet meer dan een proefrit ermee gereden en alles bij elkaar niet langer dan 1 uur gezien hahaha