janspeed set in Nederland
janspeed set in Nederland
Weet iemand of deze set ook gewoon in Nederland te krijgen is??
http://tinyurl.com/2dslkcq
Ik ben niet zon fan van dingen uit het buitenland te bestellen.
http://tinyurl.com/2dslkcq
Re: janspeed set in Nederland
nl_joker, why not...?nl_joker_nl schreef:
De ervaring leert dat veel produkten via buitenlandse websites goedkoper zijn, zelfs inclusief verzendkosten.
Of wil je liever door je eigenste Nederlandse dealers, retailers of andere marge-krabbers worden opgelicht?
Jan E.
Rover SeventyFive 1.8
- The Flying Dutchman
- MG-R Freak
Om je over je koudwatervrees heen te helpen: betalingen via PayPal op eBay zijn verzekerd tegen een aantal vormen van fraude. Het openen van een PayPal account is gratis voor het doen van betalingen.nl_joker_nl schreef:ach ja misschien moet ik het er gewoon een keer op wagen..
nog ff sparen en dan maar een keer een bestelling doen
Jan E.
Rover SeventyFive 1.8
Ze doen bij ptp ook niet moeilijk bij een simpele overschrijving, het duurt dan alleen wat langer voor je de boel in huis hebt.
Als ik ergens goede ervaringen heb dan is het trouwens wel bij ptp, goede service, snel bezorgd en ze zijn niet te beroerd om je te bellen als er aan hun kant nog vragen zijn.
Als ik ergens goede ervaringen heb dan is het trouwens wel bij ptp, goede service, snel bezorgd en ze zijn niet te beroerd om je te bellen als er aan hun kant nog vragen zijn.
Al met al kunnen we concluderen dat de betrouwbaarheid van "buitenlandse" internetwinkels de laatste jaren enorm is verbeterd en de betalingsmogelijkheden behoorlijk in veiligheid zijn toegenomen.sjon schreef: Als ik ergens goede ervaringen heb dan is het trouwens wel bij ptp, goede service, snel bezorgd en ze zijn niet te beroerd om je te bellen als er aan hun kant nog vragen zijn.
Bovendien..... wat is eigenlijk buitenland als je op het Internet bent aangesloten...?
:-)
En mocht je dan nóg twijfels over bepaalde Toko's hebben, dan kan je hier naar ervaringen vragen, huh?!
Jan E.
Rover SeventyFive 1.8
Sjon zeg waar kom jij ineens vandaan zag je niet binnenkomensjon schreef:Ze doen bij ptp ook niet moeilijk bij een simpele overschrijving, het duurt dan alleen wat langer voor je de boel in huis hebt.

Jaguar XE
MG ZS 120 MKII
Hi nl_joker_nl,
Wij hebben daar recentelijk een dergelijke uitlaat voor onze Streewise 1.8 gekocht en laten afleveren bij http://www.rovee-veenis.nl/ die de RVS uitlaat (in ons geval middengedeelte en einddemper met dubbele ronde pijpen) heeft gemonteerd. Was keurig verzorgd en goed verpakt!
Ik heb zijn banknummer (IBAN) opgevraagd en vooruit overgemaakt.
Contactpersoon: Richard D. Watson - richard.watson@PTP-LTD.CO.UK
Foto's hier:

Groet, Pim
Wij hebben daar recentelijk een dergelijke uitlaat voor onze Streewise 1.8 gekocht en laten afleveren bij http://www.rovee-veenis.nl/ die de RVS uitlaat (in ons geval middengedeelte en einddemper met dubbele ronde pijpen) heeft gemonteerd. Was keurig verzorgd en goed verpakt!
Ik heb zijn banknummer (IBAN) opgevraagd en vooruit overgemaakt.
Contactpersoon: Richard D. Watson - richard.watson@PTP-LTD.CO.UK
Foto's hier:

Groet, Pim
Rover 75 Tourer CDTi Club - 615.000 km 1/09/2023
Rover Streetwise 1.8 CVT - 99.000 km 1/09/2023
Rover Streetwise 1.8 CVT - 99.000 km 1/09/2023
Ik struin nog steeds rondbam schreef: Sjon zeg waar kom jij ineens vandaan zag je niet binnenkomen

Als afscheid nemen moeilijk is moet je het niet doen

Persoonlijk zou ik er gewoon een mailtje richting Richard aan wagen als ik je was.nl_joker_nl schreef: Heb je gewoon aan hun gevraagd of hun het voor je willen bestellen dan ofzo?
Kijk wat voor gevoel je er bij krijgt en ga pas naar een derde toe als je er zelf niet uitkomt,
waarom zou je immers iemand anders geld laten verdienen aan iets waar jezelf ook nauwelijks tijd en moeite aan hoeft te besteden.
ja dat is ook wel zo, nu is het alleen nog een beetje een oriëntatie voor het bestellen van dat setje. Het word waarschijnlijk pas volgend jaar dat de bestelling pas de deur uitgaat omdat de zed nu geschorst is.
Maar ik ben wel van plan om het bij een garage der onder te laten zetten omdat ik er zelf de ruimte niet voor heb, geen zin om op de grond te liggen kloten.
Maar ik ben wel van plan om het bij een garage der onder te laten zetten omdat ik er zelf de ruimte niet voor heb, geen zin om op de grond te liggen kloten.