uitlaatlijn zr = rover 200?
uitlaatlijn zr = rover 200?
ja heb dus een vraagje
is de uitlaatlijn van een zr 105 dezelfde als die van een rover 200?
heb immers een voorste deel van een uitlaatlijn gevonden
( vanaf collector tot achterste pot) skytune made voor een rover 200
kvraag mij nu af of ik die kan steken op mijn zr?
grtz
is de uitlaatlijn van een zr 105 dezelfde als die van een rover 200?
heb immers een voorste deel van een uitlaatlijn gevonden
( vanaf collector tot achterste pot) skytune made voor een rover 200
kvraag mij nu af of ik die kan steken op mijn zr?
grtz
- Striker
- MG-R Freak
- Berichten: 4729
- Lid geworden op: ma feb 24, 2003 1:49 am
- Woonplaats:
- Locatie: Dordrecht
Volgens mij is bij de ZR de katalysator onderdeel van de voorpijp. Dat is in ieder geval anders dan bij de 200.
Volgens mij is het uitlaatspruitstuk ook anders, dus de uitlaatlijn vervangen vanaf het uitlaatspruitstuk gaat niet lukken. De lambda-sensoren zijn anders (de ZR heeft er 2), die zal je in een uitlaat voor een 200 niet kwijt kunnen.
M.a.w.: nee
.
Volgens mij is het uitlaatspruitstuk ook anders, dus de uitlaatlijn vervangen vanaf het uitlaatspruitstuk gaat niet lukken. De lambda-sensoren zijn anders (de ZR heeft er 2), die zal je in een uitlaat voor een 200 niet kwijt kunnen.
M.a.w.: nee

- 118GTR
- MG-R Core
- Berichten: 4198
- Lid geworden op: di nov 26, 2002 4:58 pm
- Woonplaats: Nijmegen - Hierden
- Contacteer:
dat kan toch allemaal wel, inderdaad er is het probleem met de kat, maar de uitlaat van een 200 past wel.
Daarna moet je de ecu foppen dat die kat er nog wel zit en functioneerd.
Janspeed verkoopt bv de 200 spruitstuk/voorpijp (1 ding bij janspeed) ook aan zr klanten, maar dan inc wat electronica om de ecu tevreden te houden.
Daarna moet je de ecu foppen dat die kat er nog wel zit en functioneerd.
Janspeed verkoopt bv de 200 spruitstuk/voorpijp (1 ding bij janspeed) ook aan zr klanten, maar dan inc wat electronica om de ecu tevreden te houden.
Rover 118 GTi VVC MK3.2
Rover 114 GTi Racer -> to Belgium
Rover 416si LPG = for sale
Rover ZS 160 G3 ;-) => Daily
Preparing a 190+ VHPD Engine
www.118GTi.tk
Aan hard gaan is nog nooit iemand overleden, plotseling en hard tot stilstand komen, dat is het grote gevaar!
Rover 114 GTi Racer -> to Belgium
Rover 416si LPG = for sale
Rover ZS 160 G3 ;-) => Daily
Preparing a 190+ VHPD Engine
www.118GTi.tk
Aan hard gaan is nog nooit iemand overleden, plotseling en hard tot stilstand komen, dat is het grote gevaar!
- 118GTR
- MG-R Core
- Berichten: 4198
- Lid geworden op: di nov 26, 2002 4:58 pm
- Woonplaats: Nijmegen - Hierden
- Contacteer:
dat zou me verbazen, een 214/216 is ook anders dan een 200vi/brm. Dan zal een 105 ook wel anders zijn dan de 160.
het is allemaal net een maatje groter vanwege het vermogen van de VVC.
het is allemaal net een maatje groter vanwege het vermogen van de VVC.
Rover 118 GTi VVC MK3.2
Rover 114 GTi Racer -> to Belgium
Rover 416si LPG = for sale
Rover ZS 160 G3 ;-) => Daily
Preparing a 190+ VHPD Engine
www.118GTi.tk
Aan hard gaan is nog nooit iemand overleden, plotseling en hard tot stilstand komen, dat is het grote gevaar!
Rover 114 GTi Racer -> to Belgium
Rover 416si LPG = for sale
Rover ZS 160 G3 ;-) => Daily
Preparing a 190+ VHPD Engine
www.118GTi.tk
Aan hard gaan is nog nooit iemand overleden, plotseling en hard tot stilstand komen, dat is het grote gevaar!