distributieriem vervangen rover 75
distributieriem vervangen rover 75
Hierbij wil ik even wat vragen.
ik heb een rover 75 en die heeft 125 dkm gereden met NAP
en wat ik gehoord dat de distributie riem pas rond de 171 dkm moet vervangen worden klopt dat iegelijk ??
alvast bedankt.
gr pablo
PS. ooh ja heb nog een vraagje ik kan de aansteker niet vinden in de salon. heeft de rover wel of niet hahahh
Alvast bedankt
ik heb een rover 75 en die heeft 125 dkm gereden met NAP
en wat ik gehoord dat de distributie riem pas rond de 171 dkm moet vervangen worden klopt dat iegelijk ??
alvast bedankt.
gr pablo
PS. ooh ja heb nog een vraagje ik kan de aansteker niet vinden in de salon. heeft de rover wel of niet hahahh
Alvast bedankt
-
- The Big Boss
- Berichten: 8410
- Lid geworden op: do mei 06, 2004 1:16 pm
- Woonplaats: Steenbergen NB
@arjen: ik vind 150.000km wel erg veel, ik dacht toch echt dat de riem bij 100.000km/6jr. vervangen moest worden.
Zou er zelf iig nooit zolang mee doorrijden.
Zou er zelf iig nooit zolang mee doorrijden.
'03 MG ZT 190+ -> My forever car
'03 MG ZS 180 -> Tracktoy
MG ZR RX ->coming soon!!
"You don't park a ZT, you simply allow it to rest until next time."
https://www.facebook.com/groups/MGRoverClubNederland
'03 MG ZS 180 -> Tracktoy
MG ZR RX ->coming soon!!
"You don't park a ZT, you simply allow it to rest until next time."
https://www.facebook.com/groups/MGRoverClubNederland
- 118GTR
- MG-R Core
- Berichten: 4198
- Lid geworden op: di nov 26, 2002 4:58 pm
- Woonplaats: Nijmegen - Hierden
- Contacteer:
een 1.8 is 80000 of 5a6 jaar, bij de 170000 zal de derde er omheen moeten.
Het gaat dan om de motoren met een 26mm riem en automatische spanrol, de oudere motoren moeten nog eerder ~60000km.
On-Officieel, zou ik tot 100000 wel durven. Maar tja vergeef je het jezelf.....
Het gaat dan om de motoren met een 26mm riem en automatische spanrol, de oudere motoren moeten nog eerder ~60000km.
On-Officieel, zou ik tot 100000 wel durven. Maar tja vergeef je het jezelf.....
Rover 118 GTi VVC MK3.2
Rover 114 GTi Racer -> to Belgium
Rover 416si LPG = for sale
Rover ZS 160 G3 ;-) => Daily
Preparing a 190+ VHPD Engine
www.118GTi.tk
Aan hard gaan is nog nooit iemand overleden, plotseling en hard tot stilstand komen, dat is het grote gevaar!
Rover 114 GTi Racer -> to Belgium
Rover 416si LPG = for sale
Rover ZS 160 G3 ;-) => Daily
Preparing a 190+ VHPD Engine
www.118GTi.tk
Aan hard gaan is nog nooit iemand overleden, plotseling en hard tot stilstand komen, dat is het grote gevaar!