ZT Tourer
Grappig, die's nu van de derde eigenaar en dat is een oud-reporter van British Car Magazine. Ook 21-LT-NK komt uit de vloot van die schaatsploeg gekomen. M'n moeder had 20-LT-NK.
Deze ZT-T was gechipt naar 170pk en bijbehorend koppel. 'n Mega-diesel heb ik mogen ervaren. De huidige eigenaar heeft 'm volgens mij terug laten chippen naar 145pk geloof ik in verband met verbruik.
Hij was ook op het evenement op Assen te bewonderen laatst.
Deze ZT-T was gechipt naar 170pk en bijbehorend koppel. 'n Mega-diesel heb ik mogen ervaren. De huidige eigenaar heeft 'm volgens mij terug laten chippen naar 145pk geloof ik in verband met verbruik.

Hij was ook op het evenement op Assen te bewonderen laatst.
Daily: ’09 Audi RS6 Avant
Tracktool: ‘03 Ford Focus RS
Better half: ‘02 Mini Cooper S JCW
Tracktool: ‘03 Ford Focus RS
Better half: ‘02 Mini Cooper S JCW
Vorige week weer gespot door mn vrouw, ze heeft er n tijd achteraan gereden, te weten van Bveld naar Scherpenzeel.
Zelf zag ik afgelopen week ook een groene ZT-T staan, maar was te laat voor t kenteken, maar grote kans dat t dezelfde was.
Euh Marcel, dan weet jij zeker ook waar die (eigenaar) vandaan komt nu?
Zelf zag ik afgelopen week ook een groene ZT-T staan, maar was te laat voor t kenteken, maar grote kans dat t dezelfde was.
Euh Marcel, dan weet jij zeker ook waar die (eigenaar) vandaan komt nu?
p@p@zs schreef:Vandaag gespot, gisteren trouwens ook, 20 LT NK, groene ZT_T![]()
Als ik m morgen weer zie, zal ik m effe flyeren,
De ex van Riks ma lees ik net
Hoi, die groene 20-LT-NK is van mij... ik woon in Hoevelaken... werkgever Moba... uiteindelijk ben ik geen echte Nederlander, maar officieel mag ik niet auto met slowaakse kenteken hier rijden, dus heb ik deze gekocht...
Welkomsaint schreef:Hoi, die groene 20-LT-NK is van mij...

Rijd 'ie nog altijd als een trein?
In mijn optiek mocht 'ie wel eens aan een flinke dosis onderhoud geloven, maar sinds mijn ouders hadden bedacht dat ze eigenlijk de de deur uit moest is dat er nooit van gekomen. Ze hadden 'm ingeruild bij een particulier die hem op zijn beurt al direct verkocht had, naar verluid, aan de BMW garage in de buurt.
Tip van de dag. Vervang de carter-ontluchting door een nieuwe van BMW. Dat spaart de turbo (inmiddels) enorm en ik denk dat de huidige vrij ranzig is. Je zult zien dat 'ie er fijner op reageert. Wij hebben deze inmiddels opgenomen in onze standaard voor 1ste keer onderhoud op ons adres.
De vernieuwde is volledig onderhoudsvrij, de oude versie is naar verluid onderhouds vrij, maar helaas bleek niets minder waar.
De remmen zijn vrij nieuw en prima kwaliteit, maar het vloeistof moest absoluut vernieuwd worden, ook dat is er niet meer van gekomen. Dan nog wat rubbertjes waar ik me mateloos aan ergerde, maar moeders niet bere-interessant vond.
Verder prima karretje, ik had 'm graag van ze overgenomen... Maar helaas had ik toen even geen 2K liggen

Daily: ’09 Audi RS6 Avant
Tracktool: ‘03 Ford Focus RS
Better half: ‘02 Mini Cooper S JCW
Tracktool: ‘03 Ford Focus RS
Better half: ‘02 Mini Cooper S JCW