Zoals de titel al aangeeft werken de alarmlichten niet bij het vergrendelen van de auto. Waar kan dit mee te maken hebben? Bij het ontgrendelen knipperen ze wel, namelijk één keer zeer snel. De auto gaat gewoon op slot, ik heb nog niet getest of het alarm werkt.
Volgens Richard van Noort zou het iets te maken kunnen hebben met defecte bedrading rechtsachter in de C-stijl naar de kofferdeksel toe, maar deze zijn allemaal nog intact. Volgens de vorige eigenaresse is het alarm een keer minder gevoelig afgesteld door de garage, kan het hier misschien iets mee te maken hebben?
Alvast bedankt,
Jarno
Alarmlichten 200 MK3 werken niet bij vergrendelen
- MGF MPi
- MG-R Spotter
- Contacteer:
Alarmlichten 200 MK3 werken niet bij vergrendelen
MGF 1.8i, British Racing Green
Rover 75 2.5 V6 Sterling, Steel Blue

Rover 75 2.5 V6 Sterling, Steel Blue

Lijkt me niks met alarm te maken te hebben. Knipperlichten reageren op het openen en sluiten (centrale vergrendeling) en niet op het alarm.
De centrale vergrendeling bestaat uit 2 draden. Bij het openen staat de stroom op het ene draad, bij het sluiten op het andere. Gaan alle deuren open en dicht als je op de knop drukt? En de kofferbak?
Ik denk zelf dat het ergens in deze aansturing zit...dat de ene kant geen stroom doorlaat naar de knipperlichten ofzo...
De centrale vergrendeling bestaat uit 2 draden. Bij het openen staat de stroom op het ene draad, bij het sluiten op het andere. Gaan alle deuren open en dicht als je op de knop drukt? En de kofferbak?
Ik denk zelf dat het ergens in deze aansturing zit...dat de ene kant geen stroom doorlaat naar de knipperlichten ofzo...
-
- The Big Boss
mag best, alleen worden sommigen licht gecensureerd

'03 MG ZT 190+ -> My forever car
'03 MG ZS 180 -> Tracktoy
'00 MG ZR RX1800R -> The Dream has come true
"You don't park a ZT, you simply allow it to rest until next time."
https://www.facebook.com/groups/MGRoverClubNederland

'03 MG ZS 180 -> Tracktoy
'00 MG ZR RX1800R -> The Dream has come true
"You don't park a ZT, you simply allow it to rest until next time."
https://www.facebook.com/groups/MGRoverClubNederland