Helaas ben ik nog niet helemaal klaar. Het middenconsole tot achterin moet nog aangepast worden of totaal vervangen, ik moet de oude airbag unit door middel van een cover ofzo weer netjes zien te krijgen en ik mis een ring van een van de lucht roostertjes. Tot slot moet ik nog een bak hebben voor bij de bestuurderskant onder het dash.
Al met al genoeg om even rond te spieken op de sloperijen.
Hoe krijg ik trouwens in hemelsnaam het originele middenconsole eruit?
Regards.
Daily: ’09 Audi RS6 Avant
Tracktool: ‘03 Ford Focus RS
Better half: ‘02 Mini Cooper S JCW
De alarmlichten en de achterruitverwarming werkt, verder heb ik nog een shitload aan knopjes die bijvoorbeeld een airco aanstuurt die ik nergens voor kan gebruiken. Ik hoef enkel nog de mistverlichting te verleggen en dan is 'ie er klaar voor.
De turbodrukmeter heb ik nu een van 63 mm besteld die exact in zo'n venthole past. Dan is het "af".
retestrak!!!
ziet er echt mooi uit en super modern
denk dat je dash in die auto wel uniek is, tenzij iemand in de uk het heeft maar in nl cker!!!
suc6 met de rest
Dr Doggystyle schreef:doe ff een before and after shot
Een before-shot wordt lastig denk ik ;-) Heb geen foto's, maar er zijn ongetwijfeld wel foto's met het orgineel.
Mark16v schreef:wat bedoel je trouwens met "hoe krijg je de originele middenconsole eruit"?
De armsteun met onderliggend deel. Dat is bij de ZR namelijk ook heel anders en heb ik verzuimd me verder in te verdiepen...
Je moet af en toe wel even boos worden zeg, om de hele zooi eruit te krijgen... Pfff...
Regards.