om het hele feest met mijn 214 af te maken, heeft de koppanking het ook begeven.
hij rook zo veel dat een indiaan er nog wat van leren kan, en de koelvloeistof verdwijnt sneller dan gerald een kratje bier weg heeft

tenzij er iemand zo iets heeft van "ik wil wel een 214 met kapotte koppeling en koppaking", heb ik op het momend 2 opties.
1 de auto naar de sloop brenge en dus zoon €1600 verlies draaie.
2 de pakking vervangen en vervolgens ook de koppeling.
Aangezien ik optie 1 een beetje zonde vind van het geld ga ik maar voor optie 2.
De koppeling vervangen heb ik helaas geen plek en spulle voor, dus daar gaat hij dan waarschijnlijk voor naar van Noord.
Dan de pakking nog.
Al heb ik het nog nooit gedaan, eens moed de eerste keer zijn.
Is het te doen?
Is er een how to voor? of staat het aardig goed beschreven in de rave?
Is er nog speciaal gereedschap voor nodig?
Zijn er eventuweel nog mense die zin hebben om te helpen?
