als het net zo zit als bij de mk2 400, dan pak je alleen de mistlichten of de covers daarvan eruit en kun je heel makkelijk bij de stekkers om ze af te kopppelen.
Rover 118 GTi VVC MK3.2
Rover 114 GTi Racer -> to Belgium
Rover 416si LPG = for sale
Rover ZS 160 G3 ;-) => Daily
Preparing a 190+ VHPD Engine
bij mijn 220 tdic uit 1998 zaten ze alle 2 rechts voor (bijrijders kant) en inderdaad af te koppelen via mistlamp koplamp eruit heeft geen nut. Maar uuuh dat is toch geen manier om je alarm uit te zetten? De startonderbreker grijpt ook in en beide claxons worden door beide aangestuurd dacht ik anders ff testen met oor tegen bumper test
nee maar je om je alarm er af te krijgen bij het vervange van de acu moed je een keer of 20 of het knopje drukken. en tot die tijd staat hij te loeie vandaag dat hij even de claxon los haalt
als hier maar 1 minuut een alarm af gaat vliegen al die zenuwelijertjes al naar buiten... of gaan voor het raam staan.. en die claxon maakt nogal een herrie