Zoals de meesten weten heb ik achterin mijn wielkast rand/dorpelonderkant een gat zitten. Nu probeer ik er achter te komen A: welke dikte dat plaatwerk daar is en B: of er buiten de coupé en de cabrio andere types Rover zijn die soortgelijke lijnen daar int plaatwerk hebben. Mijn voorstellingsvermogen heeft me ff in de steek gelaten en kan me even geen beeld vormen van een ander type wat soortgelijke lijnen heeft.
Dan kan ik dus elke 200 mkII gebruiken die ik wil??
Met die schuifmaat gaat niet op aangezien het erg krokant is al daar en we meteen aan de slag willen zonder teveel buigwerk aangezien het nogal een rotvorm is...
Mja, behalve als je een gat in de dorpel hebt want dat stuk is uniek voor de Coupe ivm de bolling die daar loopt. Zelfs bij de Cabrio ziet het er daar anders uit.
You only need 2 things in life: Duct Tape and WD40. If it moves and it shouldn't : Duct Tape. If it doesn't move and it should: WD40.
Mischien is t n idee om dr n nieuw scherm in te zetten?
Gebeurt ook wel dat ze een nieuw scherm over de oude heenplaatsen ( weet niet of dat bij rover ook kan)
En heb je dr n foto van?
Mark16v schreef:nieuwe achterschermen zijn niet meer te krijgen.
Bij mij is het alleen wat oppervlakkig, wordt eind volgende maand aangepakt, en is nog ruim op tijd om het volledig mooi te krijgen, kan zien dat die van mij veel binnen heft gewoond
Ook mijn zgn "Nieuwe" 17 inchers worden komende maand gerestyled en zo goed als nieuw afgeleverd
Voor eind van het jaar is "ze" weer in bijna nieuw staat