Hallo mensen ik heb een raar probleem. Als ik mijn alarm aanschakel gaan automatisch ook alle deuren op de slot stand. Behalve mijn kofferbak.. dit is volgens mij ineens uit het niets ontstaan. Is hier een apparte zekering de oorzaak van ? Of is dit een ander probleem? hoe kan ik dit probleem oplossen. Heb alle kabels nagekeken en deze zitten goed aangesloten... is het misschien het slot dat kapot is? handmatig kan ik de kofferbak gewoon sluiten. maar met de afstandbediening gaat deze dus niet open of dicht... iemand die weet wat hier de oorzaak van is?
heb je gekeken of het centrale vergrendelings pompje in je achterklep goed functioneert en het slot op de sluit en open stand duwt en trekt? gewoon achterklep open kap eraf halen (als dit nog niet gedaan is) en dan op knopje van de afstandsbediening drukken. weet je meteen of hij werkt of niet.
als je de achterklep open doet, zit aan de rechter kan een rubber hoesje. trek die los en trek de draden er een beetje uit, hoogstwaarschijnlijk liggen er draden bloot. is overigens al vaker over gepraat op het forum.
greetz;)
Probleem heb ik ook eens gehad. Bij mij was toen het mechanisme kapot. Is makkelijk zelf te vervangen. Duur bij de dealer, geloof 150 euro ofzo en goedkoop op de sloop. Betaalde ik 20 euro voor.
heb het opgelost. was ht roze kabeltje wat was gebroken inderdaad achter het rubbertje aan de rechterkant. echt nu heb ik nog wel een ander probleem mijn knipperlichten doen het niet als ik hem op de middelste stand zet dus dat alle knipperlichten aan/uit gaan. ik zie wel in me dahsboard dat tekent opgloeien maar hij blijft haken en dan doen de knipperlichten het niet. als ik het onafhankelijk de richtingaanwijzer gebruik, en met het in/uit schakelen van het alarm doet alles het wel... waar kan dit aan liggen? weet iemand dit?