heeft er hier iemand een veerpootbrug op een rover 25. kun je deze zo plaatsen of zitten er sommige leidingen in de weg zoals dat ding van de airco boven de accu. (zie foto)
Maar dat zit niet in de weg voor een veerpootbrug.
Bij een VVC passen sommige veerpootbruggen niet goed, doordat het inlaatspruitstuk een stuk groter is, maar bij de overige modellen geeft dit geen problemen.
Wil je weten hoe je een afbeelding in je post plaatst?? Lees dan hier!!
Striker schreef:Het ding van de airco boven de accu is de ABS .
Maar dat zit niet in de weg voor een veerpootbrug.
Bij een VVC passen sommige veerpootbruggen niet goed, doordat het inlaatspruitstuk een stuk groter is, maar bij de overige modellen geeft dit geen problemen.
...Zat er al een tijdje aan te denken om er zelf een te maken van RVS,
Maar ik heb gehoord dat de bouten van de veren met een bepaalde kracht vastzitten, en ik heb geen momentsleutel voor het grijpen...
Rvelleko schreef:Maar ik heb gehoord dat de bouten van de veren met een bepaalde kracht vastzitten, en ik heb geen momentsleutel voor het grijpen...
Om die op de goede kracht vast te draaien kun je een scheet tegen je steek-/ring-/dopsleutel laten... De kracht waarop die moeren vast moeten is zo laag dat als je hem gewoon (strak) vast draait met een sleutel, dan zit je er altijd ruim boven. Is volgens mij maar iets van 35Nm...