nieuwe uitlaat onder de Coupe

214 216 218 220 25
Plaats reactie
Mark16v
MG-R Freak

nieuwe uitlaat onder de Coupe

Bericht door Mark16v »

Omdat mijn oude einddemper na bijna 4 jaar besloot eronder vandaan te donderen vorige week en ik toch al een tijdje een RVS systeem had liggen is dat vandaag eindelijk gemonteerd.

Het is een 2.25" RVS middendemper die eigenlijk voor een 92-95 Civic is gemaakt. Het bochtenwerk en de flenzen zijn identiek, hij moest alleen een cm of 7-8 ingekort worden. Wellicht had een middendemper van een 88-91 CRX beter gepast, maar deze kon ik goedkoop krijgen.

De einddemper is een RVS Magnex van een Coupe Turbo, de hangers en de bocht moesten hiervan aangepast worden, wat ik niet had verwacht.

Maargoed, het past en het zit en het klinkt leuk. Ongeveer de helft van de herrie die ik hiervoor had maar dat vind ik niet erg, ik wordt ook een dagje ouder. :P

filmpje hier: http://www.youtube.com/watch?v=ywtigAW1Lv0&fmt=18

p.s. let niet op de rook ;)
You only need 2 things in life: Duct Tape and WD40. If it moves and it shouldn't : Duct Tape. If it doesn't move and it should: WD40.
Silly CVT
MG-R Freak
Contacteer:

Bericht door Silly CVT »

Klinkt goed!! Goed bezig man!! ;)
Officieel bericht:
Afbeelding
Klik de groene balk.:mrgreen:
Rick

Bericht door Rick »

SillyTC schreef:Klinkt goed!! Goed bezig man!! ;)
Idd Mark klinkt mooi :!: :!: , niet te...........dat ik jou nooit zie rijden snap ik niet, ik heb er nooit eentje in het wild zien rijden, muv oprijden naar meetingen e.d. ;) ;) ;)
118GTR
MG-R Core
Contacteer:

Bericht door 118GTR »

Man, man. Die coupe verdient het.

Op het filmpje vond ik hem een beetje ruftend klinken(stationair), ben benieuwt hoe het in het echt is. :lol:
Rover 118 GTi VVC MK3.2
Rover 114 GTi Racer -> to Belgium
Rover 416si LPG = for sale
Rover ZS 160 G3 ;-) => Daily
Preparing a 190+ VHPD Engine

www.118GTi.tk

Aan hard gaan is nog nooit iemand overleden, plotseling en hard tot stilstand komen, dat is het grote gevaar!
MoRaX
MG-R Freak

Bericht door MoRaX »

Klinkt goed kerel.....
2003/2005 - 1990 Rover 111L @ GTI-looks
2005/02-2009 - 1994 Rover 623Si (154.5hp @ Wheels)
2009-02 - 1999 Rover 200 BRM (129,2pk / 167.9nm @ Wheels)
2009-05 - 2005 Honda CBR 600rr
Mark16v
MG-R Freak

Bericht door Mark16v »

118GTR schreef:Man, man. Die coupe verdient het.

Op het filmpje vond ik hem een beetje ruftend klinken(stationair), ben benieuwt hoe het in het echt is. :lol:
Mja is moeilijk te zeggen want ik zit er altijd in als ik gas geef en dat klinkt anders. :P
Rick schreef:Idd Mark klinkt mooi :!: :!: , niet te...........dat ik jou nooit zie rijden snap ik niet, ik heb er nooit eentje in het wild zien rijden, muv oprijden naar meetingen e.d. ;) ;) ;)
Ik heb jou ook nog nooit gezien haha. Jij werkte toch in Spijkenisse?
You only need 2 things in life: Duct Tape and WD40. If it moves and it shouldn't : Duct Tape. If it doesn't move and it should: WD40.
Rick

Bericht door Rick »

Nee ik werk bij de Rozenburgse Sluis, en rij voor mijn werk door het hele havengebied van Rotterdam en omstreken :!: :!: , maar kom op de vrije dagen regelmatig in Spijkenisse, hahahaha, we zullen zien diegene die de ander als eerste ziet, heeft een gratis Happy Meal ;) ;) ;)
Mark16v
MG-R Freak

Bericht door Mark16v »

in dat geval heb ik jou al 6x gezien. 8)

doe maar 3x meisje en 3x jongen :P
Rick

Bericht door Rick »

Mark16v schreef:in dat geval heb ik jou al 6x gezien. 8)

doe maar 3x meisje en 3x jongen :P
;) ;) ;) wist dat je zou aanslaan...aasgier :D :D :D :D
Plaats reactie