MARVON schreef:
die reportage in het bos ,is dat niet de postweg of baan in de buurt van arnhem?
Posbank! Heul scherp opgelet. Is een van de mooiste weggetjes voor scherp sturen in Nederland. Beetje klein monaco , hairpins waar je u tegen zegt en eigenlijk veel te smal!
Daily: ’09 Audi RS6 Avant
Tracktool: ‘03 Ford Focus RS
Better half: ‘02 Mini Cooper S JCW
Riksel schreef:
Posbank! Heul scherp opgelet. Is een van de mooiste weggetjes voor scherp sturen in Nederland. Beetje klein monaco , hairpins waar je u tegen zegt en eigenlijk veel te smal!
dacht ik al, we hebben er één van de mooiste toertochten gemaakt daar.
Was je vrijdag weer in Arnhem jongen?! Volgende keer moet je toch even aanbellen op 156 bij die flat, kun je er koffie bij krijgen...
Helaas ben ik de komende 3 week richting, in en weer terug aan het rijden van, naar en uit Portugal!
Maar eh, thx, ik vind het zelf ook een geslaagde combinatie geworden! Nu alleen nog grotere remmen eronder, want dit is echt niet 'big-ass' bruut met zulke open velgen. Ik heb mijn hart gezet op een remmenset van een Porsche boxer. Winterprojectje...
Daily: ’09 Audi RS6 Avant
Tracktool: ‘03 Ford Focus RS
Better half: ‘02 Mini Cooper S JCW
Riksel schreef:Nu alleen nog grotere remmen eronder, want dit is echt niet 'big-ass' bruut met zulke open velgen. Ik heb mijn hart gezet op een remmenset van een Porsche boxer. Winterprojectje...
Of de AP klauwen van de MG-TF. "Biker18yr" van RCOC heeft die op zijn Coupe.
You only need 2 things in life: Duct Tape and WD40. If it moves and it shouldn't : Duct Tape. If it doesn't move and it should: WD40.
Die zijn niet plug en play, maar ze zijn 304mm groot. best wel joekels dus.
Nu heb ik toevallig toevallig een set adapters laten maken die een rover 200/400 klauw op een mgf fusee zet, maar het omgekeerde zou ook kunnen(mijn velgen zijn veel te klein voor die 304mm schijven, maar de 262mm kan wel net)
Rover 118 GTi VVC MK3.2
Rover 114 GTi Racer -> to Belgium
Rover 416si LPG = for sale
Rover ZS 160 G3 ;-) => Daily
Preparing a 190+ VHPD Engine