waarmee haal je meer pk's uit een zr160
-
feddesman
waarmee haal je meer pk's uit een zr160
ik zat zo te denken wat kan ik motorisch veranderen aan me zr
zat nu te denken aan PBV ,cyclone en viper luchtfilter
wat kan je nog meer veranderen voor niet al te veel geld dus tot max 700 per aanpassing
zat nu te denken aan PBV ,cyclone en viper luchtfilter
wat kan je nog meer veranderen voor niet al te veel geld dus tot max 700 per aanpassing
-
SilverCupr@
Ik zal wel weer wat commentaar krijgen, maar ik ben van mening dat je geen extreme vermogenswinsten hoeft te verwachten.
Ok, her en der is er nog wel een aantal pk's bij elkaar te sprokkelen (bijv. goed inlegfilter en een complete uitlaatlijn).
Als je geluk hebt voel je de vermogens winst (lijkt vaak ook meer dan dat het daadwerkelijk is door een sportiever geluid bijv.) maar verwacht geen wonderen.
Zoals Striker al zegt moet je dan wel wat forser in de buidel tasten. Iedereen moet het natuurlijk zelf weten, IK zou het alleen niet snel doen....
Remco
Ok, her en der is er nog wel een aantal pk's bij elkaar te sprokkelen (bijv. goed inlegfilter en een complete uitlaatlijn).
Als je geluk hebt voel je de vermogens winst (lijkt vaak ook meer dan dat het daadwerkelijk is door een sportiever geluid bijv.) maar verwacht geen wonderen.
Zoals Striker al zegt moet je dan wel wat forser in de buidel tasten. Iedereen moet het natuurlijk zelf weten, IK zou het alleen niet snel doen....
Remco
-
SilverCupr@
Tuurlijk, iedereen moet het voor zich weten natuurlijk.feddesman schreef:ik moet me geld toch ergens aan uit geven of niet het is je hobby of niet
Ik heb alleen geen boompje met geld op m'n balkon staan waar ik 't zo vanaf kan plukken, dus als het zo in de papieren gaat lopen besteed ik het liever aan iets anders (maar goed, that's just me....)
-
SilverCupr@
-
feddesman
-
ironman