inbouwen metertjes in middelste luchtrooster.

214 216 218 220 25
pyara_pappoe

inbouwen metertjes in middelste luchtrooster.

Bericht door pyara_pappoe »

hallo,

ik ben op zoek naar een mooie frame met 52 mm gaten erin 3 stuks, voor in de middelste luchtrooster voor een rover 200. wil namelijk me metertjes daarin bouwen. heb inmiddels de luchtrooster er netjes uitgehaald.

heeft iemand hier een mooi passend frame voor? en zo ja hoeveel kost het en eventueel foto's erbij ? moeten wel echt 3 gaten in zitten.

alvast bedankt.
Bart-K
The Big Boss

Bericht door Bart-K »

dus de BRM blijft?? :|
'03 MG ZT 190+ -> My forever car :inlove:
'03 MG ZS 180 -> Tracktoy
'00 MG ZR RX1800R -> The Dream has come true

"You don't park a ZT, you simply allow it to rest until next time."

https://www.facebook.com/groups/MGRoverClubNederland
JeroenH

Re: inbouwen metertjes in middelste luchtrooster.

Bericht door JeroenH »

Bart-K schreef:dus de BRM blijft?? :|
Of de BRM staat straks te koop voor 5000 euro met metertjes...
pyara_pappoe schreef:hallo,

ik ben op zoek naar een mooie frame met 52 mm gaten erin 3 stuks, voor in de middelste luchtrooster voor een rover 200. wil namelijk me metertjes daarin bouwen. heb inmiddels de luchtrooster er netjes uitgehaald.

heeft iemand hier een mooi passend frame voor? en zo ja hoeveel kost het en eventueel foto's erbij ? moeten wel echt 3 gaten in zitten.

alvast bedankt.
Lijkt me onwaarschijnlijk dat iemand zoiets kant en klaar heeft liggen en niet gebruikt, maar goed, niet geschoten is altijd mis!

Maar waarom MOETEN er 3 gaten in zitten??? Is een dicht plaatje niet genoeg? Boor je zelf de 3 gaten erin (ff bij de hobby-bob-zaak een gatenzaag halen)...

Maar dan nog wat, 3 gaten van 52mm past dat wel? Neem aan dat er nog flensen aan je metertjes zitten, dus laten we zeggen dat die zo'n 60mm uitwendig in doorsnede zijn, tussen de metertjes nog een aantal millimeters ruimte en aan de randen ook. Dan kom ik in totaal al aan zo'n 20cm... Weet het niet zeker hoor, maar denk dat dit aardig krap wordt...
Rvelleko
MG-R Freak

Bericht door Rvelleko »

PVC plaatje, paar PVC pijpjes erin lijmen, alles mooi spuiten... voila :mrgreen:
pyara_pappoe

hallo,

de brm staat nog steeds te koop. echter ik had de metertjes al een jaar geleden gekocht, en nog niet ingebouwd. ik vind het gewoon even leuk om het in te bouwen. vandaar.

ik heb ze vandaag wel proberen aan te sluiten en kijken of ze het doen. echter de metertjes.... sloegen naar hun maximum door toen ik er spanning opzette, en de sensor aansloot.... wat doe ik heir fout?

het was een oliedruk meter en olietemperatuur meter. de olietemperatuur meter gaf 150 graden aan ofzo, bijna maximum en oliedruk 7 bar. neem aan dat dat neit klopt.... wie weet waar het aan kan liggen ?b
Jai
MG-R Freak
Contacteer:

Bericht door Jai »

Waarschijnlijk heb je de sensor en je positief omgedraaid, of je metertjes zijn niet afgesteld op de sensoren van de auto ;)
Jai

........Rover 216 I 16V Cabrio........
.....................'93.........................
Silly CVT
MG-R Freak
Contacteer:

Bericht door Silly CVT »

Als je nou nog onverhoopt van die metertjes af zou willen... PM mij dan maar ff. ;) :mrgreen:
Officieel bericht:
Afbeelding
Klik de groene balk.:mrgreen:
pyara_pappoe

nee heb ze toch echt aangesloten zoals aangegeven op de handleiding. de ""S"" aansluiting op de sensor en de I aansluiting op de "-" pool.
schoenie
MG-R Addict
Bericht door schoenie »

Zater er sensoren bij in de kit?
MG TF wannahave
pyara_pappoe

ja.de sensorten waren erbij. bij mij weten. ik heb een ring besteld bij autostyle, en daar heb ik die sensorten in gedaan en de ring dus tussen de oliefilter en de olie aansluiting op de motor. heb toen draden getrokken. misscihen zijn ze door de warmte van de motor onderin gesmolten de draden zou dat het kunnen zijn ?
Mark16v
MG-R Freak

Bericht door Mark16v »

draadjes verkeerd om?

ik heb van de week ook zitten klooien met mijn meters, mijn olietemp geeft namelijk sinds kort constant te hoog aan.

toen ik de 2 draadjes omwisselde (als test) sloegen ze ook gelijk door, waarschijnlijk heeft het met interne weerstand van de sensoren of de meters te maken.
You only need 2 things in life: Duct Tape and WD40. If it moves and it shouldn't : Duct Tape. If it doesn't move and it should: WD40.
speedfreax

Bericht door speedfreax »

hmm..., heb ook zo'n ring nodig. quanta costa??
Mark16v
MG-R Freak

Bericht door Mark16v »

ik geloof 25 euro ofzo
You only need 2 things in life: Duct Tape and WD40. If it moves and it shouldn't : Duct Tape. If it doesn't move and it should: WD40.
pyara_pappoe

en wat kun je hieraan doen? aan de interne weerstand?
Jai
MG-R Freak
Contacteer:

Bericht door Jai »

Extern de weerstand verhogen ;)
Jai

........Rover 216 I 16V Cabrio........
.....................'93.........................
Striker
MG-R Freak

Bericht door Striker »

:mrgreen:
Kinderlogica ;).
Afbeelding

Wil je weten hoe je een afbeelding in je post plaatst?? Lees dan hier!!
Plaats reactie