mvg silveser
sorry als u het niet goed snapt ik heb ziekte vandaar!!!!!

Een 118(VVC) is dan wel zeer uniek in Nederland, maar qua 'naar eigen smaak brengen' is er voor een 100'tje dan heel wat minder in mijn ogen.Dutch schreef:Tja en dan rijd je dus een VAG hok waar er in NL al zovelen mee gereden hebben/ in rijden.
Dat was voor mij juist het leuke eraan, je hebt een Engels auto hart en weet dat het in NL nog niet eerder gebeurd is.
(al had jouke al heel lang plannen/ was er al semi mee bezig)
Ook goed, maak er dan mee bezig van. Doelde er niet op dat ik de eerste was met het idee. Juist dat er nog geen reed toen de tijd en dat was dus juist het leuke eraan. Veel aan elkaar gehad iig t.d.t. dacht ik zo.118GTR schreef:Semi meebezigBlok lag er al in toen, maar ik heb toen lang gezeten met die kabelboom. En ik reed al een jaar of 2 met de 1.8.
Een golf 1, daar zie jij er echt geen 50 van op een dag.Dino schreef:nha ik ben het er toch mee eens. dat je zoveel van die golfers ziet....
en sorry hoor maar als dan zon golfje mij in haalt boeit me dat niks...
want er is niks unieks aan. kzie er 50 op een dag.. van die golf gti's en dergelijke......
andersom daar in tegen... zullen die golfers echt ziek van je zijn. als ze daar meej hun gepimpte bak proberen in te halen. en jij besluit dan maar ff over te schakelen en het gas een x in te druken.... hoe ziek is meneer golf dan![]()
En als je gaat voor de belevenis, maak dan eens een ritje in een Golf 1 g60 en zeg dan maar dat dat zoveel beter is dan een 118VVC. Oke, ik heb dan nog nooit in een 118VVC gezeten, maar kan me moeilijk voorstellen dat 160pk op 700kg meer teweeg brengt dan 230pk op 700kgDino schreef: voor hetzelfde geld koop je idd een snellere auto... zonder de belevenis van een R100... en das ttoch waar ik dan voor zou kiezen...
want er is altijd iemand sneller...