Afgelopen weekend op de autosnelweg een steentje... een sterretje op 1 cm van de rand van men voorruit... voorruit aan het barsten!
Heeft iemand een idee qua kostprijs of waar ik deze voordelig kan laten vervangen?
Ik woon in Mechelen, tussen Antwerpen en Brussel, maar ik kan natuurlijk gerust een eindje rijden als ik daarmee genoeg geld uitspaar!
ik heb hier een wagen staan met een goeie voorruit in. als ik die eruit neem vermoed ik dat je die nog een kan gebruiken, en dat zou wel eens de goedkoopste optie kunnen zijn
ik heb indertijd die van carglas laten komen, en een nieuwe voorruit laten zetten thuis. de verzekering heeft toen 480€ mogen betalen voor mijn voorruit.
Inderdaad ik zit in die bussines en ruiten zijn inderdaad vreselijk duur. Mocht je wa extra of all risk verzekerd zijn dan betaal je slechts een klein eigen risico bij vervanging. Vaak tussen de 60 en 140 euro.
Gewoon even rondbellen, zal je vreemd opkijken van de prijzen.
Maar mijn raam is er nu 2x ingezet omdat die snurkers geen kwaliteit kunnen leveren.
Dus zorg wel voor iets van garantie.
En dan ben ik bij een glasfitter geweest die de hele dag niets anders doet.
Heb eens rondgebeld en Autoglass Clinic in Wilrijk (Antwerpen) doet het voor 235 EUR all in met 1 jaar garantie.
Beetje vreemd, aangezien Autoglass Clinic in Leuven me 360 EUR zou aanrekeken...
In Kontich is er nog Autoruitcentrale en die vroegen net iets meer dan 300 EUR.