Ja dat moet allemaal passen. De draagarmen van de modellen met 185mm banden zijn iets anders dan die van de 155mm versies, maar volgens mij zat het verschil 100% in de onderste fusee kogel.
Bovendien maakt het niet genoeg uit om echt merkbaar te zijn, ik zou het wel aan beide kanten doen.
p.s. het carter past ook.
Rover 118 GTi VVC MK3.2
Rover 114 GTi Racer -> to Belgium
Rover 416si LPG = for sale
Rover ZS 160 G3 ;-) => Daily
Preparing a 190+ VHPD Engine
zeker makkelijke keuze!!
gewoon overgooien dat blok en de rest
is al een dik verschil van 8v naar 16v dus van 111 naar 114 16v helemaal!!!
wordt ie echt een stuk leuker van!
hehee, ik ga nix 'overgooien' behalve de draagarmen en voorpijp. Ik ben voorlopig tevreden met mijn 111 8v en heb geen tijd en geld voor dergelijke projectjes:)
wat bedoel je met ' wij plaatsen veel nieuwere motoren in een oude auto' jouke? je bedoelt zeker je eigen 118?
En trouwens, heb je pb gestuurd over die ftp. Zou wel relaxed zijn als ik m kan downloaden, heb die gast al een week geleden betaald namelijk, maar nog niets ontvangen. Ik wacht het nog even af en anders ga ik aangifte doen, die 9 euro boeit me niet maar gaat om principe. Hij reageert ook niet op zijn emails etc.
Krijg overigens net wel mijn via ebay in engeland gekochte buitenspiegels binnen. Orgineel in carosseriekleur, 40E incl. verzendkosten. Kon ik t niet voor laten