trekhaak en bumper of niet

214 216 218 220 25
Plaats reactie
Menno_M

trekhaak en bumper of niet

Bericht door Menno_M »

ik heb een rover 200 bordeauxroodmet. uit 98 en nou heb ik een trekhaak achter mijn auto.
nou heb ik een zr bumper gekocht en inkleur gespoten maar nu is mijn vraag moet ik nou de trekhaak ook verwijderen of moet ik een stuk uit de bumper halen voor de trekhaak.
ik gebruik mijn trekhaak af en toe wel en vind hem ook wel handig i.v.m. andere mensen die NIET kunnen rijden.
is het trouwens veel werk om hem te verwijderen?(denk dat ik dan de hele balk moet verwijderen om de bumper erachter te krijgen of niet?)

groeten menno
JeroenH

Bericht door JeroenH »

Of je hem moet laten zitten is een afweging die jezelf zult moeten maken. Maar om hem te verwijderen moet je idd eerst de bumper er af halen om vervolgens de hele balk en trekhaak weg te halen, alleen het sleep oog blijft dan nog zitten.
BarryBrm

Bericht door BarryBrm »

TJah Ziet er niet echt sierlijk uit hé zo'n trekhaak :twisted: vind zonder mooier, maar als je net wat je zegt hem vaker nodig hebt kun je hem laten zitten. en een stukje uitzagen :(
Järv
Moderator
Contacteer:

Bericht door Järv »

ik zou de zaag in m'n bumper zetten .... maar ik rij dan ook vaak met een aanhanger.
Of jij 'm moet houden of verwijderen kan ik niet zeggen ... jij bent de enige die weet hoe vaak je een trekhaak nodig hebt ;)
You can go fast ... but I can go anywhere.
Plaats reactie