Raam perikelen

Technische informatie over MG's en Rovers.
Plaats reactie
Rick

Raam perikelen

Bericht door Rick »

:?: :?: :?: Gisteravond doe ik mijn raam elektrisch naar beneden van mijn Rover 220 Coupe........ en zie ....gaat het raam niet meer omhoog, wat zou het kunnen zijn, ik hoor hem contact maken als ik de schakelaar gebruik .....en hoe krijg ik het raam eventueel handmatig omhoog, want met een afgeplakte ruit rijden is geen pretje :cry: :cry: :cry:
bam
MG-R Core

Bericht door bam »

zekering?

Jaguar XE
MG ZS 120 MKII
Jai
MG-R Freak
Contacteer:

Bericht door Jai »

Bij mij is het stukje plastic wat het raam vasthoud gebroken. Hierdoor gaat de mijne ook niet meer goed dicht (als ik hem gebruik). Ik heb tijdelijk (al veel te lang nu) het mechanisme onderaan tegen het raam gezet zodat ie omhoog blijft.....

Het was een paar keer proberen, maar wat ik deed was:
Handmatig het raam omhoog houden en tegelijk het mechanisme helemaal omlaag en weer omhoog laten gaan, totdat ie tegen het raam zit.
Jai

........Rover 216 I 16V Cabrio........
.....................'93.........................
Rick

Bericht door Rick »

8) 8) 8) probleem opgelost.......bleek dat van het printplaatje van het kastje in mijn deur 1 van de contactpuntjes (gesoldeerd) los was gaan zitten, deze weer verhit en zie daar contact hersteld......en raam weer op en neer :lol: :lol: :lol: ;) ;)
Mark16v
MG-R Freak

Bericht door Mark16v »

hmm misschien dat ik dat ding ook eens open breek dan, mijn "auto-window" functie werkt nog steeds niet, zelfs niet na vervanging van dat kastje...
You only need 2 things in life: Duct Tape and WD40. If it moves and it shouldn't : Duct Tape. If it doesn't move and it should: WD40.
Plaats reactie