Angelen ogen hulp nodig

214 216 218 220 25
Plaats reactie
Tammie

Angelen ogen hulp nodig

Bericht door Tammie »

Hey lieve mensen,

Nou, ik was helemaal gelukkig met mijn 2e set angel eyes (de eerste set zat een fabrieksfoutje in, dus moest terug).
Nu zit mijn 2e set erin, wil ik ze laten afstellen bij de Rover dealer, zijn de lichten wel goed. Maar schijnen ze ontzettend omhoog en de dealer krijgt ze niet naar beneden :? Heel het afstellen ging dus niet.
Heeft iemand misschien een idee waar het aan kan liggen? Of heeft dit ook en heeft het zus of zo opgelost? Ik ben er echt goed ziek van :(
JeroenH

Bericht door JeroenH »

Afstellen is heel simpel, tenminste...

Ik had ze ook omhoog staan eerst, toen ik xenon in ging bouwen moest ik toch de lampen er uit halen en heb ik meteen de boel flink naar beneden gedraaid. Ik had eerst de stelmotortjes er op zitten, maar dat werkte voor geen meter, met de handmatige verstelling lukt het wel (de pluggen/moeren die er in zaten bij aankoop).

Je draait ze dus eerst een heel stuk naar beneden (tegen de klok in), plaatst ze in de auto en gaat, in het donker, op een afstandje van een muur staan en draait ze dan of verder naar beneden of iets omhoog. Zo zorg je er dan voor dat je niemand verblind en niet vanaf de parkeerplaats je eigen kamer verlicht zoals met de vorige set ;)

Succes!!!
zijnstra

Bericht door zijnstra »

en goed opletten hoe het motortje staat waarmee je de lichten omhoog/omlaag kunt richten!
JeroenH

Bericht door JeroenH »

zijnstra schreef:en goed opletten hoe het motortje staat waarmee je de lichten omhoog/omlaag kunt richten!
Bedoel je het stelmotortje van de elektrische verstelling??? Die is waardeloos bij deze lampen! Tenminste, op die van mij :lol: Ik heb mooi de handmatige er weer opgezet en dat werkt stukken beter, met de elektrische verstelling kon ik ze alleen nog hoger zetten en dat kon ik mijn tegenliggers al helemaal niet aan doen :mrgreen:
Tammie

Bericht door Tammie »

Dankjewel voor jullie reacties
Ik ben dinsdag vrij, dus dan gaan we gewoon weer opnieuw beginnen 8)
Plaats reactie