veerbollen oppompen
veerbollen oppompen
hallo heb een paar weken terug een 114 automaat gekocht maar ligt erg laag aan de voorkant ( mijn carter schraapt over de drempels)
weet iemand een adres hier in Drenthe waar ik ze kan laten oppompen woon zelf vlak bij emmen
alvast bedankt voor de reacties
weet iemand een adres hier in Drenthe waar ik ze kan laten oppompen woon zelf vlak bij emmen
alvast bedankt voor de reacties
- 118GTR
- MG-R Core
- Contacteer:
De ex-rover dealer in Zwolle heeft nog steeds vloeistof, dus ze zullen de pomp ook nog wel hebben.
Ik kan het ook doen, maar dan moet je nog 30km verder vanaf zwolle.
Ik kan het ook doen, maar dan moet je nog 30km verder vanaf zwolle.
Rover 118 GTi VVC MK3.2
Rover 114 GTi Racer -> to Belgium
Rover 416si LPG = for sale
Rover ZS 160 G3 ;-) => Daily
Preparing a 190+ VHPD Engine
www.118GTi.tk
Aan hard gaan is nog nooit iemand overleden, plotseling en hard tot stilstand komen, dat is het grote gevaar!
www.118GTi.tk
Aan hard gaan is nog nooit iemand overleden, plotseling en hard tot stilstand komen, dat is het grote gevaar!
sorry dat ik dit topic gebruik... anders moest ik een nieuwe aanmaken 
nu is mijn vraag. ik heb paar weken geleden men bollen op laten pompen... nadat deze in een paar maanden flink was gezakt.
toen zei dat gastje bij de garage nog. dat gebeurt zomaar in 1 x en kan snel gaan...
allemaal leuk en aardig. maar nu is ie aan 1 kant weer gezakt. en de andere niet....... ook dat maakt me opzich niet uit. kwestie van ff bij laten pompen.....
maar toch. is deze kant nu lek ofzo ? niet dat hij helemaal leeg is. hijs gewoon 2 cm gezakt. weer bij laten vullen, en ff afwachten ?
ik denk namenlijk dat als ie echt lek zou zijn. het nu wel op de grond zou hangen... wat denken jullie ervan ?

nu is mijn vraag. ik heb paar weken geleden men bollen op laten pompen... nadat deze in een paar maanden flink was gezakt.
toen zei dat gastje bij de garage nog. dat gebeurt zomaar in 1 x en kan snel gaan...
allemaal leuk en aardig. maar nu is ie aan 1 kant weer gezakt. en de andere niet....... ook dat maakt me opzich niet uit. kwestie van ff bij laten pompen.....
maar toch. is deze kant nu lek ofzo ? niet dat hij helemaal leeg is. hijs gewoon 2 cm gezakt. weer bij laten vullen, en ff afwachten ?
ik denk namenlijk dat als ie echt lek zou zijn. het nu wel op de grond zou hangen... wat denken jullie ervan ?
- Gerald-17
- MG-R Core
- Contacteer:
goeindag eev'm!
bij Wemmenhove in Zuidwolde (DR ) hebben ze zo'n apparaat
http://www.wemmenhoveautos.nl/
Groeten, Gerald.
bij Wemmenhove in Zuidwolde (DR ) hebben ze zo'n apparaat

http://www.wemmenhoveautos.nl/
Groeten, Gerald.
- 118GTR
- MG-R Core
- Contacteer:
8V spi , kan niet anders met een automaat
Rover 118 GTi VVC MK3.2
www.118GTi.tk
www.118GTi.tk
heb vandaag de veerbollen oplaten pompen en staat nou weer normaal op d'r pootjes ( zag er zo doorgezakt wel wreder uit) nu nog als het beter weer wordt het carterdeksel lassen ( zit een klein gaatje in vanwege het over de drempels schuren ) en dan is ze er weer klaar voor en Baltas nog bedankt dat je die spoiler bij het station kwam brengen heb hem er op zittten en staal veel mooier dan zo'n kaal kleppie.