Welke kleur rood is deze Rover?? (kleurcode)

214 216 218 220 25
Plaats reactie
Maikel ten Kate

Welke kleur rood is deze Rover?? (kleurcode)

Bericht door Maikel ten Kate »

Ik heb zoals het er nu naar uitziet van de onderstaande Rover 25 het achterste deel gekocht (de helft) (ACHTERAF DUS NIET !!!) om daarvan een aanhanger te maken, net zoals ik heb gedaan bij de Golf 2 aanhanger die ik inmiddels verkocht heb. (Wordt aanstaande vrijdag opgehaald)

Deze Engelse Rover 25 is rood (dat zie ik nog wel, ben dus niet kleurenblind) ;) , maar weet iemand de exacte naam / kleurcode van deze rood??? (bijv: Nightfire Red / CAQ)

Wat overigens opmerkelijk is, dat de achterkant van een Rover 25 goedkoper is dan die van een 200 (scheelt de helft tot dusver), terwijl volgens mij ze nagenoeg exact hetzelfde zijn.

Afbeelding
Afbeelding

http://www.freewebs.com/rovertje214
Laatst gewijzigd door Maikel ten Kate op wo jan 09, 2008 8:42 pm, 2 keer totaal gewijzigd.
JeroenH

Bericht door JeroenH »

Donders, waar staat die auto???

Ben nog op zoek naar onderdeeltjes, die zitten hier geloof ik ook nog op.
Koop je hem met of zonder trekhaak? Als je hem mét koopt, heb je die bij deze verkocht (als je hem tenminste voor een redelijke prijs kwijt wilt ;) )
Rvelleko
MG-R Freak

Bericht door Rvelleko »

Als je het Dashboard kwijt wilt voor weinig moet je het even zeggen :)
Maikel ten Kate

Voor de duidelijkheid.... ik heb dan alleen de achterkant gekocht (dus het gedeelte vanaf de middenspijl tot de trekhaak als het ware)

@JeroenH

Ik koop hem dan zover wij (het demontagebedrijf en ik) afgesproken hebben en ik weet met de trekhaak.
Het is wel een Engelse trekhaak, dus anders dan dat wij hebben en mogelijk is de stekker ook anders.

@Rvelleko

Het is een Engelse auto, dus het dashboard is in spiegelbeeld. (Ik weet uit ervaring dat bijv. stripjes, kachelunits etc. in spiegelbeeld zijn)

Hier nog 2 foto's:

Afbeelding
Afbeelding
JeroenH

Bericht door JeroenH »

Is een engelse trekhaak zo anders dan??? Ik neem aan dat het een zelfde kogel is en dezelfde ophanging/bevestiging? Kabel enzo is geen probleem, daar red ik me denk ik nog wel mee! Dus ik wil het sowieso wel proberen! Stuur maar mail of PB voor de prijs. Wanneer krijg je het hele goedje?

Maar waar staat ie dan? Dan kan ik misschien nog een keertje voor onderdelen ergens heen kachelen.

- Edit -
Stond de kleurcode niet gewoon ergens in de deuropening??? Of andere locatie (zie site van Motip)
Maikel ten Kate

JeroenH schreef:Is een engelse trekhaak zo anders dan??? Ik neem aan dat het een zelfde kogel is en dezelfde ophanging/bevestiging? Kabel enzo is geen probleem, daar red ik me denk ik nog wel mee! Dus ik wil het sowieso wel proberen! Stuur maar mail of PB voor de prijs. Wanneer krijg je het hele goedje?

Maar waar staat ie dan? Dan kan ik misschien nog een keertje voor onderdelen ergens heen kachelen.

- Edit -
Stond de kleurcode niet gewoon ergens in de deuropening??? Of andere locatie (zie site van Motip)
Als ik de trekhaak zo bekijk (zie foto van de achterkant) dan is de kogel en de bevestiging anders dan dat ik dat heb. Maar ik wil hem het liefst donderdag of vrijdag ophalen in Almere, maar vaders is niet vrij en ik heb geen BE rijbewijs......

Wat betreft de kleurcode heb ik niet gekeken want ik heb hem nog niet in het echt aanschouwd. (Het wordt toch een aanhanger zoals m'n vorige Golfje)
Afbeelding
Rvelleko
MG-R Freak

Bericht door Rvelleko »

Ow sjit, laat maar hange dan
Maikel ten Kate

Het wordt hem toch niet, helaas.........
De verkoper had niet begrepen dat ik de achterzijde compleet wilde hebben (dus met achterklep, deuren, bumper en achterlichten) en dus werd voor de gehele achterkant de prijs verdubbeld en dat vond ik te duur.
Maikel ten Kate

Rvelleko schreef:Als je het Dashboard kwijt wilt voor weinig moet je het even zeggen :)
@Rvelleko:

Ik heb vanaf morgen een Rover 25 uit 2000 om een aanhanger van te maken. (zie kopje "Rover 25 ombouwen tot aanhanger project" )
Deze Rover 25 is wel gewoon linksgestuurd en dus past het dashboard eventueel wel........
Rvelleko
MG-R Freak

Bericht door Rvelleko »

En wat ga je daarvoor vragen ?
Ik kon van Morris een compleet dashboard kopen voor 25 euro, dus als jij ook een beetje in die richting zit heb ik wel interesse :mrgreen:
Maikel ten Kate

Rvelleko schreef:En wat ga je daarvoor vragen ?
Ik kon van Morris een compleet dashboard kopen voor 25 euro, dus als jij ook een beetje in die richting zit heb ik wel interesse :mrgreen:
Ik heb nog geen idee wat ik er voor ga vragen, want ik weet nog niet hoe het eruit ziet en welke kleur die überhaupt is.

Wat versta je by the way onder een compleet dashboard en wat ga je er eigenlijk mee doen? Ik neem aan dat je een dashboard in je auto hebt en die van een 25 is nagenoeg hetzelfde als van een 200.
Maikel ten Kate

Hier mag een slotje op !
Plaats reactie