Day-Z's mankementen

Plaats reactie
Twinker-bel

Day-Z's mankementen

Bericht door Twinker-bel »

Hou jullie vast aan jullie bretellen want het wordt een lange lijst:

Ik heb het bestek gekregen en dit ga ik nu doorsturen naar een paar garages met foto's van de schade.

Edit: het feit dat de achterkant ook nog naar omhoog is gestoten die kosten staan er nog niet bij dus het is een bestek dat open blijft en nog kan veranderen tijdens de werken.

Afbeelding

Afbeelding
aldo
MG-R Freak

Bericht door aldo »

das wel een lijstje ja,

weet niet wat je er mee gaat doen maar er staat ook nog een zr achterklep te koop op kapaza.be.

als je de onderdelen zelf bij elkaar zoekt kan het wel goedkoper, mijn auto is ook total loss geweest.

heel de voorkant moest vernieuwd worden, maar die kon ik gelukkig via dit forum van iemand kopen, en het was al in de goeie kleur.

maar om de rest te repareren en alles te monteren was ik maar 900 euro kwijt.
Rover 200VI (sold) MG ZS 120 MKII (totalled) Alfa GT:p
Afbeelding
pagan
MG-R Freak

Bericht door pagan »

Als ik die lijst zie heb ik de indruk dat ze wel goedkoop zijn eigenlijk. Is dat met al het werk en BTW in???

Grtz Pagan
Afbeelding
Twinker-bel

BTW is niet inbegrepen en het werk om de achterkant recht te trekken is er nog niet inbegrepen.
Ik heb net met de verzekering gebeld en die vertelden me dat demontage van de achterkant eerst nodig is om het expertiseverslag af te ronden. Als dat in orde is kan ik kiezen wie de wagen maakt.
pagan
MG-R Freak

Bericht door pagan »

Ja nog eens 21% + dat werk erbij, dan loopt het wel op natuurlijk. Ik hoop dat je in je recht wordt bevonden. Dan krijg je de som die vastgelegd is bij de expertise/tegenexpertise en met wat geluk kan je t goedkoper (goede 2dehandsstukken en zonder btw) laten repareren. Hou je nog wat over ook.

Cheers Pagan
Afbeelding
tutuur

Bericht door tutuur »

dat verhaal gaat niet meer op
vriend van mij moest zijn auto laten spuiten
schade expert had het getaxeerd op 4700 euro :shock:
tegenwoordig moet je het bonnetje inleveren
totaal plaatje was 2100 euro
hij heeft nooit wat van de rest gezien;)
mzzl
gfree

Bericht door gfree »

tutuur schreef:dat verhaal gaat niet meer op
vriend van mij moest zijn auto laten spuiten
schade expert had het getaxeerd op 4700 euro :shock:
tegenwoordig moet je het bonnetje inleveren
totaal plaatje was 2100 euro
hij heeft nooit wat van de rest gezien;)
mzzl
Ik heb nooit een bonnetje in hoeven leveren toen ik schade had. De schade expert heeft getaxeerd, en een paar weken later stond het bedrag op mijn rekening. of je de schade dan laat maken moet je zelf weten.
Twinker-bel

hoi gfree,

Nou dat is hier ook zo omdat ie niet omnium verzekerd is. Dus de expertise eist geen factuur zo heeft ie me verteld. Daarom dat ik nu op zoek ben naar een paar second opinions en heb er al heel wat aanlokkelijke gekregen :D
Plaats reactie