Mag ik hier vloeken?????

Plaats reactie
Twinker-bel

Mag ik hier vloeken?????

Bericht door Twinker-bel »

Oh damn fsdqfjqmlksjfdmlskdjfiqsodfisjqm Sorry ik ga het beschaafd houden.

Heb net bericht gekregen dat de kont van ons Day-Z zomaar eventjes 2800 euro kan kosten. Nu de volledige lijst van mankementen heb ik straks pas in bezit. Ik heb echt wel bang dat ik dat niet kan bekostigen. De bumper daar zijn al onderhandelingen over bezig en die kan ik heel goedkoop krijgen maar de rest van de stukken en herstellingen wat moet ik daar nou mee doen??? Ik denk dat ik hier eventjes een zenuwtoeval ga krijgen :cry: :cry: :cry: :cry:
pagan
MG-R Freak

Bericht door pagan »

Zoals ik pmde ... Callant bellen of nog beter gaan (tis wel in Roeselare) en t gene laten vallen dat ik eveneens pmde. ;)

Heel veel succes en de mode niet laten zakken. Was je trouwens niet in je recht bij dat ongeval?

Grtz Pagan
Afbeelding
Twinker-bel

Wel ik vind dat ik in m'n recht ben maar soit wat heb ik te zeggen he.
Ik reed achteruit op mijn baanvak en die troela die reed een witte meet over naar mijn baanvak en zo zijn we op elkaar geknotst. Maar madam gaat dat dus al voor 100% in twijfel trekken natuurlijk he.
Ik vertrek nu naar de garage se en ga de lijst halen en met die lijst zoek ik een weekje verder om prijzen te vergelijken en als het me te duur uitkomt dan ben ik bang dat ik haar moet verkopen en een iets goedkoper tuutje moet gaan halen :( :( :(
pagan
MG-R Freak

Bericht door pagan »

Twinker-bel schreef:Ik reed achteruit op mijn baanvak en die troela die reed een witte meet over naar mijn baanvak en zo zijn we op elkaar geknotst.
Que? Mijn Waaslands is niet zo goed meer. Maar jullie deden beide een maneuver ?? Das idd moeilijk.

Succes met de afhandeling.

Grtz Pagan
Afbeelding
Twinker-bel

Oei sorry met witte meet bedoel ik een volle lijn dus het is verboden om op een volle lijn te rijden. :)
Ben daarstraks langst de garage geweest maar ze zijn erop uit gekomen dat ook de onderkant vanachter een ruk heeft gehad en dat die wat naar boven is geschoten dus dat zijn kosten die er nog in kunnen komen.
Zowiezo als ik morgen de juiste gedetaileerde lijst krijg, ga ik rondhoren en naar die garage in Roeselare ook.
Boarderken
MG-R Freak

Bericht door Boarderken »

Twinker-bel schreef:Ben daarstraks langst de garage geweest maar ze zijn erop uit gekomen dat ook de onderkant vanachter een ruk heeft gehad en dat die wat naar boven is geschoten dus dat zijn kosten die er nog in kunnen komen.
Shit :shock: Das nog slechter nieuws :shock: :?
Heb hetzelfde gehad bij mijn ongeval, metaal waar de achterbank op ligt was opgestuikt...
Pfff, das dus nog een extra dreun die je krijgt :|

Maar ik heb altijd geleerd dat achteropkomend verkeer altijd op elk moment in staat moet zijn om te kunnen stoppen. En als ze over een volle lijn kwam heeft ze dus eig ook een overtreding gedaan :?
Makkelijk gezegd achteraf maar bij zulke twijfelgevallen, altijd politie bijhalen. Zijn er geen getuigen eventueel?

Toch veel succes bij de afhandeling Twinker ;)
02/10/05 - 15/03/07: MG ZR 100 2.0 TD mk1 Trophy Blue (Total Loss)
30/03/07 - 09/05/14: Ford Fiesta S Carré 1.6 TDCI (Sold)
28/06/08 - ...: MG ZR 105 1.4i mk1 Trophy Blue (weekend/meet/show ride)
10/05/14 - ...: Ford Fiesta ST180
Twinker-bel

Ja het is echt een twijfelgeval hoor. Ik denk dat het hier meer gaat zijn over wie het meeste geluk gaat hebben. Zowiezo als de tegenpartij tegenwerkt dan ga ik het voor het gerecht slepen. Tenslotte ik had maar een halve omnium omdat ie van 2002 was en dat mens moet effectief kunnen stoppen achter die auto's als ze me ziet en zeker niet over die witte lijn donderen.
Nu getuigen genoeg hoor maar geen enkele die ervoor uit kwam :cry: en de politie is er niet bijgekomen omdat ze hier in België zeggen: Als er geen gewonden zijn moeten we niet opgeroepen worden. Daarom dat ik het met mevrouw zelf heb geregeld en het aanrijdingsformulier heb ingevuld.
Toch bedankt voor de hulp en de lieve reacties hier.

Vandaag heb ik hopelijk de gedetaileerde lijst van mankementen aan ons Day-Z en dan begint de zoektocht naar wie mijn meisje aan schappelijke prijs kan opmaken en als dat dat in orde is, hang ik een groot rubberen stootkussen rond haar dat ze haar niet meer kunnen deuken :roll:
Plaats reactie