Lambda sensor rover brm
Lambda sensor rover brm
hallo mensen,
ik heb een vraag. ik moet mijn air/fuel meter aansluiten. echter wil ik graag weten of iemand weet wat voor lambda sensor er op een rover 200 brm zit? is dit een eendradige of een meerdradige sensor. als het een meerdradige is hoe moet ik deze dan aanlsuiten op mijn meter?? aangezien er volgens mij maar een draad aangesloten kan worden op mijn air/fuel meter, buiten de voedingsdraden om natuurlijk?
ik heb een vraag. ik moet mijn air/fuel meter aansluiten. echter wil ik graag weten of iemand weet wat voor lambda sensor er op een rover 200 brm zit? is dit een eendradige of een meerdradige sensor. als het een meerdradige is hoe moet ik deze dan aanlsuiten op mijn meter?? aangezien er volgens mij maar een draad aangesloten kan worden op mijn air/fuel meter, buiten de voedingsdraden om natuurlijk?
Alweer een topic??
Ik denk niet dat er andere leden zijn die jou al antwoord gegeven hebben in je andere topic.
Als je ergens aan begint win dan eerst info in.
In het ergste geval blaas je je ECU op omdat je de verkeerde draad pakt danwel kortsluit.
Dit zijn mods van de cat. moeilijk en je hebt hier echt enige zelf kennis voor nodig.
Bam.
Ik denk niet dat er andere leden zijn die jou al antwoord gegeven hebben in je andere topic.
Als je ergens aan begint win dan eerst info in.
In het ergste geval blaas je je ECU op omdat je de verkeerde draad pakt danwel kortsluit.
Dit zijn mods van de cat. moeilijk en je hebt hier echt enige zelf kennis voor nodig.
Bam.
Jaguar XE
MG ZS 120 MKII
ten eerste is het zo dat niemand deze vraag heeft kunnen antwoorden. er waren echte wat vage antwoorden dat ten eerste.
ten tweede voordat ik de auto wou verkopen was ik er al aan begonnen. dus ik wil dan ook het werk afmaken, en ik ben iemand als ik mijn auto verkoop, verkoop ik hem ook met liefde. dus waar ik aan begonnen ben maak ik ook af.
dus als je het zelf beter had gelezen op het forum, had je dus geweten dat ik er veel eerder aan was begonnen met die metertjes, dan dat ik me auto wou verkopen. dus over info winnen, zou ik zeggen doe dat eerst zelf! voordat je wat zegt tegen een ander.
maar in ieder geval bedankt, voor je hulp!!!
ten tweede voordat ik de auto wou verkopen was ik er al aan begonnen. dus ik wil dan ook het werk afmaken, en ik ben iemand als ik mijn auto verkoop, verkoop ik hem ook met liefde. dus waar ik aan begonnen ben maak ik ook af.
dus als je het zelf beter had gelezen op het forum, had je dus geweten dat ik er veel eerder aan was begonnen met die metertjes, dan dat ik me auto wou verkopen. dus over info winnen, zou ik zeggen doe dat eerst zelf! voordat je wat zegt tegen een ander.
maar in ieder geval bedankt, voor je hulp!!!
ik kan nochtans goed lezen. en wat tomcat en jouke typen zou jou perfect in staat moeten stellen dat ding aan te sluiten. Als je technische kennis niet verder rijkt dan het opsporen van de pijlstok zou ik dan ook niet gaan zeggen dat anderen jou wat vage antwoorden geven. ik zal morgen eens kijken als ik tijd heb en jou een antwoord proberen formuleren.pyara_pappoe schreef:ten eerste is het zo dat niemand deze vraag heeft kunnen antwoorden. er waren echte wat vage antwoorden dat ten eerste.
ten tweede voordat ik de auto wou verkopen was ik er al aan begonnen. dus ik wil dan ook het werk afmaken, en ik ben iemand als ik mijn auto verkoop, verkoop ik hem ook met liefde. dus waar ik aan begonnen ben maak ik ook af.
dus als je het zelf beter had gelezen op het forum, had je dus geweten dat ik er veel eerder aan was begonnen met die metertjes, dan dat ik me auto wou verkopen. dus over info winnen, zou ik zeggen doe dat eerst zelf! voordat je wat zegt tegen een ander.
maar in ieder geval bedankt, voor je hulp!!!
en een auto verkopen met liefde?
MG ZR S1800
nog even voor de duidelijkheid. er is uitleg gegeven over een enkeldradige lambdasensor. en niet meerdradig. er werd enkel gezegd dat het in de handleiding van mijn metertje zou moeten staan. maar daar schiet ik lekker mee op. want er staat niks. enkel dat er een draad aangesloten moet worden op mijn metertje.
dus nogmaals., JA OVER EEN EENDRADIGE LAMBDASENSOR staat er goed uitgelegd hoe je het moet sluiten. Over de meerdradige dus niet!!
maar ja... en wat ik bedoelde met liefde verkopen is, ik wil me auto netjes verkopen, zoals ik hem zelf ook zou willen hebben, dat bedoelde ik ermee... maar nogmaals bedankt. frekkel, zal wel effe afwachten of jij dan een antwoord heb wat voor soort lamdasensor de rover brm heeft, en als het een meerdradige is, hoe ik deze moet aansluiten en welke draden ik exact moet hebben, of het er meerdere zijn of maar een? en welke etc...?
dus als iemand me daar antwoord op kan geven, dan heb ik een duidelijk en geheel antwoord. maar ja... nogmaals toch bedank voor de hulp.
dus nogmaals., JA OVER EEN EENDRADIGE LAMBDASENSOR staat er goed uitgelegd hoe je het moet sluiten. Over de meerdradige dus niet!!
maar ja... en wat ik bedoelde met liefde verkopen is, ik wil me auto netjes verkopen, zoals ik hem zelf ook zou willen hebben, dat bedoelde ik ermee... maar nogmaals bedankt. frekkel, zal wel effe afwachten of jij dan een antwoord heb wat voor soort lamdasensor de rover brm heeft, en als het een meerdradige is, hoe ik deze moet aansluiten en welke draden ik exact moet hebben, of het er meerdere zijn of maar een? en welke etc...?
dus als iemand me daar antwoord op kan geven, dan heb ik een duidelijk en geheel antwoord. maar ja... nogmaals toch bedank voor de hulp.
- 118GTR
- MG-R Core
- Berichten: 4198
- Lid geworden op: di nov 26, 2002 4:58 pm
- Woonplaats: Nijmegen - Hierden
- Contacteer:
Het probleem is dat jij alles 100% voorgekauwt wil hebben, en dan nog maals herkauwt.
Niemand op dit forum heeft voor zover ik weet een A/F meter, niemand heeft ooit aan die sensor gezeten. De kans is dus vrij klein dat iemand huiswerk heeft verricht en heeft opgezocht wat er precies moet worden gedaan. Hoogstens een keertje iets over gelezen of gehoord.
Maar jij bent op 1 of andere manier ervan overtuigt dat we het wel weten, en blijft vragen stellen totdat er dit soort topic ontstaan.
Forums zijn geweldige bronnen van informatie, mits er mensen zijn die die informatie hebben, is dat niet het geval dan wordt het gewoon tijd andere bronnen te gaan gebruiken. Als ook dat faalt dan moet je het uitzoeken met een multimeter.
Niemand op dit forum heeft voor zover ik weet een A/F meter, niemand heeft ooit aan die sensor gezeten. De kans is dus vrij klein dat iemand huiswerk heeft verricht en heeft opgezocht wat er precies moet worden gedaan. Hoogstens een keertje iets over gelezen of gehoord.
Maar jij bent op 1 of andere manier ervan overtuigt dat we het wel weten, en blijft vragen stellen totdat er dit soort topic ontstaan.
Forums zijn geweldige bronnen van informatie, mits er mensen zijn die die informatie hebben, is dat niet het geval dan wordt het gewoon tijd andere bronnen te gaan gebruiken. Als ook dat faalt dan moet je het uitzoeken met een multimeter.
Rover 118 GTi VVC MK3.2
Rover 114 GTi Racer -> to Belgium
Rover 416si LPG = for sale
Rover ZS 160 G3 ;-) => Daily
Preparing a 190+ VHPD Engine
www.118GTi.tk
Aan hard gaan is nog nooit iemand overleden, plotseling en hard tot stilstand komen, dat is het grote gevaar!
Rover 114 GTi Racer -> to Belgium
Rover 416si LPG = for sale
Rover ZS 160 G3 ;-) => Daily
Preparing a 190+ VHPD Engine
www.118GTi.tk
Aan hard gaan is nog nooit iemand overleden, plotseling en hard tot stilstand komen, dat is het grote gevaar!
-
- The Big Boss
- Berichten: 8440
- Lid geworden op: do mei 06, 2004 1:16 pm
- Woonplaats: Steenbergen NB

'03 MG ZT 190+ -> My forever car
'03 MG ZS 180 -> Tracktoy
'00 MG ZR RX1800R -> The Dream has come true
"You don't park a ZT, you simply allow it to rest until next time."
https://www.facebook.com/groups/MGRoverClubNederland

'03 MG ZS 180 -> Tracktoy
'00 MG ZR RX1800R -> The Dream has come true
"You don't park a ZT, you simply allow it to rest until next time."
https://www.facebook.com/groups/MGRoverClubNederland