Hij lekt nog niet maar het vinyl lost al aardig op.

In de UK zijn ze nog te koop maar daar betaal ik voor een mohair dak incl raam zo'n 700 euro incl 50 pnd verz. kosten.
Het betreft een rover 100.
Bam.
Bij hun heb ik de originele handleiding gekregen om het zelf te doen, alleen ik zoek nog een adres om hem te bestellen maar het bedrag is zodanig dat ik niet zomaar ga bestellen bij een of ander.Dutch schreef:Op Metropower hebben ze het daar laatst nog over gehad, als ik het tegenkom zal ik je op de hoogte houden.
Anders moet je zelf ff zoeken, staat iig onder random chat.
Wie heeft het over zo krijgen??Johnny_D schreef:Rond die prijs van 700 zal je waarschijnlijk toch wel zitten. Wees blij dat je het zo kan krijgen, bij mij moet het helemaal gemaakt worden
Henk, ben nu bezig met http://www.thehoodguys.co.uk maar er is een e-mail probleem zij kunnen mij niet bereiken.henkboshart schreef:Op Metropower zijn er sowieso 2 personen die daar een dak vandaan hebben, stuur hun ff een mailtje en vraag naar de kwaliteit van de kap dan heb je in ieder geval een idee.
Mocht je overigens willen bestellen laat het dan ff weten, ik wil namelijk zelf ook een nieuw dak en misschien wel 2.
Scheelt waarschijnlijk verzendkosten en wellicht kunnen we nog wat korting bedingen.
Gr Henk