Grijze ZR in Veghel
Dat zegt de Sire ja. Die genoeg rijcursussen met gruwelijk succes heeft doorstaan, 35dkm+ per jaar op de weg zit in het jaar, een race-licensie op zak heeft en dagelijks 300+ pk automobielen voort doet bewegen. Dus die weet wel waar hij over praat, dunkt hem.
Zeker indien een of andere low-life in z'n opgedirkte rover veel te stoer krap een bocht probeert te nemen waarbij ie bijna m'n spiegel eraf rost.
Die 2 post per maand van de Sire zullen de sfeer hier trouwens echt beinvloeden ja. (insert sarcastic smile here) En als dat echt zo zou zijn, zegt dat meer over het forum als geheel dan over de Sire zelf.
Ik heb ook echt genoeg van die forumleden, op verscheidene fora overigens, die zo'n 65 jaar te laat praktiseren, daar houd ik toch ook m'n mond over? Mooi.
Nu weer on-topic please, ouwe soppedop van me.
Zeker indien een of andere low-life in z'n opgedirkte rover veel te stoer krap een bocht probeert te nemen waarbij ie bijna m'n spiegel eraf rost.
Die 2 post per maand van de Sire zullen de sfeer hier trouwens echt beinvloeden ja. (insert sarcastic smile here) En als dat echt zo zou zijn, zegt dat meer over het forum als geheel dan over de Sire zelf.
Ik heb ook echt genoeg van die forumleden, op verscheidene fora overigens, die zo'n 65 jaar te laat praktiseren, daar houd ik toch ook m'n mond over? Mooi.
Nu weer on-topic please, ouwe soppedop van me.
Homofobic redneck dick, wie denk je wel niet dat je bent om zo denegerend en uit de hoogte te doen? Het enige wat jij hier post is irritante posts en heeft zelfs in de verste verte niks met rover te maken(allesbehalve dat je in je vrije tijd "so called" filmpjes van jou o zo goede rijgedrag in een Rovertje maakt)
Stoere language dude.
Doe ik zo uit de hoogte, of jij uit de laagte?
"Homofobic redneck dick". Hint hint, ik denk het laatste.
Je kan ook gewoon mijn posts negeren, zijn er ook zo enorm veel he? En topics van mij overslaan.
Niemand verplicht jou tot het lezen van mijn berichten. Volgens mij lukt dat je best wel, ik vroeg je hiervoor namelijk om gewoon on-topic te blijven, dat heb je dan weer niet meegekregen, dus blijkt dat je wel om dingen heen kan lezen, zie ik geen probleem meer. Chapeau.
Nou dag.
Doe ik zo uit de hoogte, of jij uit de laagte?
"Homofobic redneck dick". Hint hint, ik denk het laatste.
Je kan ook gewoon mijn posts negeren, zijn er ook zo enorm veel he? En topics van mij overslaan.
Niemand verplicht jou tot het lezen van mijn berichten. Volgens mij lukt dat je best wel, ik vroeg je hiervoor namelijk om gewoon on-topic te blijven, dat heb je dan weer niet meegekregen, dus blijkt dat je wel om dingen heen kan lezen, zie ik geen probleem meer. Chapeau.
Nou dag.
Wil je niet heel erg treurig maken maar wie is er nu zo"full of himself" om zichzelf Sire te noemen en mij Soppedop?
Wie vindt zichzelf altijd zo geweldig door altijd te posten in welke (niet rover) hij heeft gereden?
Wie post er filmpjes met onverandwoordelijk rijgedrag en is er trots op?
Een aantal van jou zinnige bijdrages op dit forum:
A2, 3 baans gedeelte, met de vijfdertigdee weer 240, *** leasegolfjes ook, opzouten.
v/h weekend snachts langs de zuid-willemsvaart van Helmond naar Den Bosch ff de 180 aangetikt... nog wel wat gas over, maar t blijf een 80km weg ey...
Oh was jij dat?
195 met de 114 GTa 8v
Hoogste vandaag 230 op de A15, A2 en A50. Met een vijfdertigdee, meer zat er niet in, 't was druk
waren geen orginele velgen iig, beetje patsdik eik en viezig, persoon in kwestie reed als een natte krant op de rechterbaan
dusss
En dan wil jij me vertellen dat het normaal is om iemand die je niet eens kent een Lowlife te noemen, en zichzelf heel wat vindt omdat hij 35K per jaar rijd en een licentie heeft (wat niet wil zeggen dat je dan kunt rijden)
En het gaat niet om die 2 posts van jou, maar over de inhoud van je posts.
Door dat soort gelul en negatieve posten gaat het forum wel degelijk achteruit.
gegroet
Wie vindt zichzelf altijd zo geweldig door altijd te posten in welke (niet rover) hij heeft gereden?
Wie post er filmpjes met onverandwoordelijk rijgedrag en is er trots op?
Een aantal van jou zinnige bijdrages op dit forum:
A2, 3 baans gedeelte, met de vijfdertigdee weer 240, *** leasegolfjes ook, opzouten.
v/h weekend snachts langs de zuid-willemsvaart van Helmond naar Den Bosch ff de 180 aangetikt... nog wel wat gas over, maar t blijf een 80km weg ey...
Oh was jij dat?
195 met de 114 GTa 8v
Hoogste vandaag 230 op de A15, A2 en A50. Met een vijfdertigdee, meer zat er niet in, 't was druk
waren geen orginele velgen iig, beetje patsdik eik en viezig, persoon in kwestie reed als een natte krant op de rechterbaan
dusss
En dan wil jij me vertellen dat het normaal is om iemand die je niet eens kent een Lowlife te noemen, en zichzelf heel wat vindt omdat hij 35K per jaar rijd en een licentie heeft (wat niet wil zeggen dat je dan kunt rijden)
En het gaat niet om die 2 posts van jou, maar over de inhoud van je posts.
Door dat soort gelul en negatieve posten gaat het forum wel degelijk achteruit.
gegroet
- 118GTR
- MG-R Core
- Contacteer:
Nou ik krijg net als Dutch een punthoofd van hem, ik negeer zijn posts dan ook zo veel mogenlijk.
Thanks, Dutch. Het is niet leuk om te mekkeren op een forum, maar het is wel eens nodig.
Thanks, Dutch. Het is niet leuk om te mekkeren op een forum, maar het is wel eens nodig.
Laatst gewijzigd door 118GTR op ma jul 16, 2007 11:33 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
Rover 118 GTi VVC MK3.2
Rover 114 GTi Racer -> to Belgium
Rover 416si LPG = for sale
Rover ZS 160 G3 ;-) => Daily
Preparing a 190+ VHPD Engine
www.118GTi.tk
Aan hard gaan is nog nooit iemand overleden, plotseling en hard tot stilstand komen, dat is het grote gevaar!
Rover 114 GTi Racer -> to Belgium
Rover 416si LPG = for sale
Rover ZS 160 G3 ;-) => Daily
Preparing a 190+ VHPD Engine
www.118GTi.tk
Aan hard gaan is nog nooit iemand overleden, plotseling en hard tot stilstand komen, dat is het grote gevaar!
-
- MG-R Fanatic
- Contacteer:
Die gast, die spoort nie
. Moet je hem es in het echt zien, lig je helemaal dubbel 

Rover 214Si MK3 LEF (R.I.P.)
MG ZR 105 MK2 XPG
MG ZR 160 MK2 MBB
http://www.marktplaats.nl/verkopers/204856.html
MG ZR 105 MK2 XPG
MG ZR 160 MK2 MBB
http://www.marktplaats.nl/verkopers/204856.html