3de remlicht kapot

Plaats reactie
djhavac

3de remlicht kapot

Bericht door djhavac »

Wel handig hoor dat derde remlicht. Is nu al 2de maal kapot. Gelukkig in garantie. Maar elke keer achterklep bekleding afhalen, spoiler eraf, en dan pas kan je de boel vervangen. Plus dat ik elke keer paar weken mag wachten tot de nieuwe binnen is. Want je moet ineens het hele blok vervangen.
Nog mensen hier ervaring mee?
Jarno

Bericht door Jarno »

ik dacht dat je 2 vijsjes moest losmaken aan je 3de remlicht en het lampje veranderen :|
Boarderken
MG-R Freak

Bericht door Boarderken »

Lijkt me nogal omslachtig om die hele spoiler eraf te halen voor enkel een remlicht :? Ruikt eerder naar op een makkelijke manier geld verdienen :roll:

Maar goed, moet je hier eens kijken ;)

http://www.mg-r.nl/club/viewtopic.php?t ... t=remlicht

Die had hetzelfde probleem als jij maar of het ooit gelukt is, ik weet het niet :oops:
02/10/05 - 15/03/07: MG ZR 100 2.0 TD mk1 Trophy Blue (Total Loss)
30/03/07 - 09/05/14: Ford Fiesta S Carré 1.6 TDCI (Sold)
28/06/08 - ...: MG ZR 105 1.4i mk1 Trophy Blue (weekend/meet/show ride)
10/05/14 - ...: Ford Fiesta ST180
djhavac

Bericht door djhavac »

Nope, kheb de laatste nieuwe versie van de mg zr en blijkbaar moet je hierbij de hele blok vervangen. Ik stond erop te kijken en je krijgt de vijsjes van het derde remlicht echt niet los zonder de spoiler te lossen. die zitten te dicht tegen het raam en je krijgt er geen kruis onder, hij heeft zelf met een speciale sleutel geprobeerd maar ging nog niet. En het derde remlicht is 1 blok die je niet kan open doen. Moet ineens een volledige nieuwe in. Och ja, don't care, allemaal garantie:)
Kok

Bericht door Kok »

Bij mij is ook de hele spoiler eraf gehaald, er zitten wel 2 schroefjes aan de onderkant, maar de ruimte tussen spoiler en ruit is te klein om er een (speciale) schroevendraaier tussen te krijgen. :?

Duur klussie...... :|
gfree

Bericht door gfree »

Kan je toch zelf ook? spoiler zit met 4 boutjes vast...
djhavac

Bericht door djhavac »

Waarom zou ik het zelf doen als het toch in garantie is? Laat hen maar prutsen. Als het niet in orde is kan ik daarna nog gaan zagen zonder dat het mijn eigen schuld is:)
gfree

Bericht door gfree »

Ik had het dan ook tegen kok.

Jij moet gewoon je garantie gebruiken. :mrgreen:
Kok

Bericht door Kok »

Ik ben wel zodanig handig dat mijn handen slopen wat mijn ogen zien... 8)

Verder ben ik zodanig vaak van huis dat de APK keuring eerder rond moest zijn, dan dat ik (weer) thuis was. $
Plaats reactie