Waaraan kun je merken dat de draagarm versleten zijn?
Wat ik wel op merk is wanneer ik een bocht instuur of uitkom dan knapt het in het vooronder ook als je een behoorlijke drempel neemt met name
als je er af gaat.
Het is niet de homokineet dat geluid dat ken ik wel het zit hem in het onderstel de draagarmen of torsiestangen zeg het maar wie weet het?
Draagarm Rover 75
-
- MG-R Fanatic
draagarm versleten
Als je draagarm versleten zijn, hoor je gebonk
als je bijvoorbeeld een drempel neemt. dit komt
door de spelling.
Dit had ik ook nadat ik mijn draagarm vervangen had
was het gebonk verdwenen.
Groeten Ducloi
als je bijvoorbeeld een drempel neemt. dit komt
door de spelling.
Dit had ik ook nadat ik mijn draagarm vervangen had
was het gebonk verdwenen.
Groeten Ducloi
Bepaalde rovers hebben ook een "kloink" bij bijv. het oprijden van een oprit, of schuin over een drempel gaan.
Ik deacht de 600 en de 800 serie, maar de 75 heeft het ook, dit is heel normaal en kan geen kwaad.
Als je de voorkant van je auto opkrikt en je voorwielen aan het wiel probeert te sturen, merk je het meestal wel als er speling op de kogel zit. Als dit te veel is (1 mm APK) moet de draagarm vervangen worden.
Ik deacht de 600 en de 800 serie, maar de 75 heeft het ook, dit is heel normaal en kan geen kwaad.
Als je de voorkant van je auto opkrikt en je voorwielen aan het wiel probeert te sturen, merk je het meestal wel als er speling op de kogel zit. Als dit te veel is (1 mm APK) moet de draagarm vervangen worden.
draagarmen rover 75
De veerpoot lagers zijn vervangen en niks geen last meer van gebonkD. Buijs schreef:Bepaalde rovers hebben ook een "kloink" bij bijv. het oprijden van een oprit, of schuin over een drempel gaan.
of gekraak dit is de eerste keer dat dit bij mij is gebeurd de twee voorgaande 75 hadden het ook nu niks geen geluiden meer.