Hallo
Ik was even benieuwt naar jullie mening over het volgende:
Ik heb een mg zr 160, echter nu zit der een verschrikkelijke rammel in de achter demper! De pijp begint ook slecht te worden dus een nieuwe zou wel op zijn plaats zijn. Nu heb ik al veel navraag gedaan een demper, echter is deze alleen bij de dealer te bestellen volgens mij! Dit geintje zou dan 612,- euro gaan kosten alleen voor de eind demper!!!!!!!! Dat vind een mega bedrag aangezien ik zelf handig ben denk ik der over om der een van RVS te maken. Geheel van RVS wel te verstaan ook het klepje en dergelijken. Eventueel de pijpen der voor ook nog!!
Nu vraag ik me af of dit een goed idee is of dat der andere mogelijkheden voor zijn??
Moet er bij zeggen dat ik absoluut niet wil dat er meer geluid uit komt. Heb daar een pest hekel aan gekregen door de tijd heen, ook al stoot ik daarmee een hoop mensen tegen het hoofd.
Groeten jasper
Uitlaat Mg Zr
- Boarderken
- MG-R Freak
Iemand die een gebruikte maar nog goede einddemper en pijpen liggen heeft aanspreken
Ik weet dat je geen extra geluid wil maar enkel een demper van Janspeed schijnt aardig mee te vallen qua geluidsproductie

Ik weet dat je geen extra geluid wil maar enkel een demper van Janspeed schijnt aardig mee te vallen qua geluidsproductie

02/10/05 - 15/03/07: MG ZR 100 2.0 TD mk1 Trophy Blue (Total Loss)
30/03/07 - 09/05/14: Ford Fiesta S Carré 1.6 TDCI (Sold)
28/06/08 - ...: MG ZR 105 1.4i mk1 Trophy Blue (weekend/meet/show ride)
10/05/14 - ...: Ford Fiesta ST180
30/03/07 - 09/05/14: Ford Fiesta S Carré 1.6 TDCI (Sold)
28/06/08 - ...: MG ZR 105 1.4i mk1 Trophy Blue (weekend/meet/show ride)
10/05/14 - ...: Ford Fiesta ST180
idd, ik heb een heel systeem van janspeed, en ik hoor bijna de auto niet!kan het volledig geluid nog ni zeggen omdat ik dat gat van da lamba nog moet dichten, maar momteel is hem heel stil, greetzBoarderken schreef:Iemand die een gebruikte maar nog goede einddemper en pijpen liggen heeft aanspreken![]()
![]()
Stil??schneider schreef: idd, ik heb een heel systeem van janspeed, en ik hoor bijna de auto niet!kan het volledig geluid nog ni zeggen omdat ik dat gat van da lamba nog moet dichten, maar momteel is hem heel stil, greetz
Hmmm heb je wel eens flink gas gegeven dan?Toen ik janspeed onder me zr had maakte die toch echt een flink geluidje hoor!