Nu zie ik deze achterklep en achterbumper op een ZS. Is dit standaard? Ik meende nl ook dat ik een Zs heb gezien met een "normale" achterklep zoals de rover die heeft.
Ik zou toch wel graag deze achterzijde willen op mn rover 400.
Moet je even kontakt opnemen met http://www.bccb.nl zij zitten in Baarn.
Volgens mij hebben zij er een gestript, mijn interieur komt nl. bij hun vandaan en komt uit zo'n type 2004.
nou kijk de auto is op zich het zelfde maar dat wil niet zeggen dat het gelijk perfect past je zal hier en daar mischien iets aan moeten passen het hoeft niet maar het kan best
Wat ik begrijp is dat de achterklep zonder enige problemen zal passen.
De achterbumper niet, tenzij het een ZS is zonder bodykit ?
En een 45 MK2 heeft dezelfde achterklep als een ZS.
Dus zou ook de achterbumper van een 45 MK2 moeten passen zonder problemen aangezien deze weinig geleverd zijn met body kit.
Die "wide body" strips van de achter bumper kun je der toch aftrekken denk ik he?
Wel opletten dat bij de oudere modellen de nummerplaat in de kofferklep zit...
En bij de nieuwe in de bumper...
Dus zie dat je je nummerplaat nog kwijt kunt
wangson schreef:Die "wide body" strips van de achter bumper kun je der toch aftrekken denk ik he?
Wel opletten dat bij de oudere modellen de nummerplaat in de kofferklep zit...
En bij de nieuwe in de bumper...
Dus zie dat je je nummerplaat nog kwijt kunt
ja lijkt me handig maar nu kan ik aan een achterbumper/achterklep en een linkerachterlicht (jaja nog steeds die schade) komen voor 400 euro.
rakram1 schreef:
ja lijkt me handig maar nu kan ik aan een achterbumper/achterklep en een linkerachterlicht (jaja nog steeds die schade) komen voor 400 euro.
Wel licht beschadigd.
Is dit wat qua prijs?
Is dit dan het nieuwe type of oude type? want als het het oude type is vind ik het wat aan de prijs.
Overigens is de achterbumper van een Rover 45 MK2 het zelfde als die van een ZS mk2. Bij de ZS wordt alleen onderin die rand zwart gehouden (difusor look) en zit er zo'n ding om de rand van de uitlaat. Voor de rest het zelfde als bij mij.