Waar verkoop je een auto met lekke koppakking
Waar verkoop je een auto met lekke koppakking
Zou er nog intresse zijn? Elk tientje dat ik er voor krijg is meegenomen...
416si 1996
105k op de klok
distrubutie en waterpomp riemen vervangen op 92k
alle kleine dingentjes (bougies, verdelerkap, olie en benzine filter etc.)
zijn onlang vervangen bij 104k
koppakking is dus lek!
Wel zonder de velgen etc etc dus helemaal in orginele staat...
Kan ik hem nog kwijt? Hoeveel krijg ik er dan voor? Of moet ik hem laten maken voor 800 en dan verkopen?
416si 1996
105k op de klok
distrubutie en waterpomp riemen vervangen op 92k
alle kleine dingentjes (bougies, verdelerkap, olie en benzine filter etc.)
zijn onlang vervangen bij 104k
koppakking is dus lek!
Wel zonder de velgen etc etc dus helemaal in orginele staat...
Kan ik hem nog kwijt? Hoeveel krijg ik er dan voor? Of moet ik hem laten maken voor 800 en dan verkopen?
- Striker
- MG-R Freak
- Berichten: 4729
- Lid geworden op: ma feb 24, 2003 1:49 am
- Woonplaats:
- Locatie: Dordrecht
Re: Waar verkoop je een auto met lekke koppakking
Vooruit.... ik geef er 5 tientjes voor.Pieter schreef:Elk tientje dat ik er voor krijg is meegenomen...
- 118GTR
- MG-R Core
- Berichten: 4198
- Lid geworden op: di nov 26, 2002 4:58 pm
- Woonplaats: Nijmegen - Hierden
- Contacteer:
6
(nou dat was ff voorspelbaar)
ff serieus, bedoelde je dat de originele velgen er weer onder zitten? En wat voor soort bedrag zoek je?

(nou dat was ff voorspelbaar)
ff serieus, bedoelde je dat de originele velgen er weer onder zitten? En wat voor soort bedrag zoek je?
Rover 118 GTi VVC MK3.2
Rover 114 GTi Racer -> to Belgium
Rover 416si LPG = for sale
Rover ZS 160 G3 ;-) => Daily
Preparing a 190+ VHPD Engine
www.118GTi.tk
Aan hard gaan is nog nooit iemand overleden, plotseling en hard tot stilstand komen, dat is het grote gevaar!
Rover 114 GTi Racer -> to Belgium
Rover 416si LPG = for sale
Rover ZS 160 G3 ;-) => Daily
Preparing a 190+ VHPD Engine
www.118GTi.tk
Aan hard gaan is nog nooit iemand overleden, plotseling en hard tot stilstand komen, dat is het grote gevaar!
-
- MG-R Regular
- Berichten: 38
- Lid geworden op: ma mar 20, 2006 6:54 pm
- Woonplaats:
- Locatie: leusden
het nadeel is als je het zelf doet wil niet zeggen dat het probleem over is het kan gewoon opnieuw gebeuren er zal toch goed moeten bekeken worden door iemand die weet wat hij doet het is bij die k serie blokken niet zo even van er af schoonmaken andere ertussen en er weer op zo werkt het niet bij dit type blok
rover 800 gehad en een 400 nu een 45 v6
nee dat klopt daarom heb ik de kop naar de motoren reviesie gebracht (in witteveen) die hebben hem voor mij afgeperst en hij was gelukkig nog goed en ze hebben hem meteen netjes geflakt en nieuwe klep rubbertjes geplaats en nodige kleppen opnieuw geslepen en daarna heb ik hem zelf weer op gebouwd (met nieuwe kop bouten en distributie en ga zo maar door)
kosten ?melvin schreef:nee dat klopt daarom heb ik de kop naar de motoren reviesie gebracht (in witteveen) die hebben hem voor mij afgeperst en hij was gelukkig nog goed en ze hebben hem meteen netjes geflakt en nieuwe klep rubbertjes geplaats en nodige kleppen opnieuw geslepen en daarna heb ik hem zelf weer op gebouwd (met nieuwe kop bouten en distributie en ga zo maar door)
kosten
reviceren van kop € 250,- (zelf gedemonteerd en gebracht)
Koppakkingset : € 85,-
Kopbouten : € 60,-
Distributieriem : € 30,-
Werkplaats CD-Rom : gratis
Verzenden : 7.95 (verzekerd, kan ook voor 6,20 onverzekerd)
Totaal: 432.95
onderdelen komen van marktplaats.
vermeld onder rover K serie motoren.
Koppakkingset : € 85,-
Kopbouten : € 60,-
Distributieriem : € 30,-
Werkplaats CD-Rom : gratis
Verzenden : 7.95 (verzekerd, kan ook voor 6,20 onverzekerd)
Totaal: 432.95
onderdelen komen van marktplaats.
vermeld onder rover K serie motoren.