Hallo,
Wie kan mij vertellen waar ik relatief goedkoop een afstandsbediening voor mijn Rover 620i uit 1996 kan kopen?
Alvast bedankt!
Groetjes Sieb
afstandsbediening rover 620i gezocht
- pagan
- MG-R Freak
Jo ik kan je Allan Briscoe (van Ebay) aanraden, daar heb ik net een afstandsbediening voor mijn 600 gekocht voor 30£ of +/-45€ (met batterijen en verscheept en alles). Ik heb t geld aangetekend verstuurd en een week later had ik t ding al.
Daarna ga je naar de dealer en laat je t coderen. Bij mij kostte dat nog geen 20€, maar ze durven meer vragen (maar nieuw kost zo'n ding 150€).
albriscoe@blueyonder.co.uk
Mailen met mijn groeten (David Vanhee).
Groeten, Pagan
Daarna ga je naar de dealer en laat je t coderen. Bij mij kostte dat nog geen 20€, maar ze durven meer vragen (maar nieuw kost zo'n ding 150€).
albriscoe@blueyonder.co.uk
Mailen met mijn groeten (David Vanhee).
Groeten, Pagan

- pagan
- MG-R Freak
Of misschien toch wachten met mailen!!!
Ik ben vandaag bij de dealer geweest en die wist me te vertellen dat de originele barcode en nummering van de nieuwe afstandsbediening nodig heeft om deze te kunnen herprogrammeren. Nu redelijk klote want die zat er nl niet bij (en ik vrees eigenlijk dat die barcode van de mijne ergens bij de dealer ligt, maar waar).
Zou typisch zij voor de Rovers uit de Honda periode?? Kan iemand dat bevestigen??
Ik heb in elk geval die kerel al gemaild en hoop dat ie zal reageren.
Greetz, Pagan
Ik ben vandaag bij de dealer geweest en die wist me te vertellen dat de originele barcode en nummering van de nieuwe afstandsbediening nodig heeft om deze te kunnen herprogrammeren. Nu redelijk klote want die zat er nl niet bij (en ik vrees eigenlijk dat die barcode van de mijne ergens bij de dealer ligt, maar waar).

Zou typisch zij voor de Rovers uit de Honda periode?? Kan iemand dat bevestigen??
Ik heb in elk geval die kerel al gemaild en hoop dat ie zal reageren.
Greetz, Pagan

ik heb een beetje hetzelfde probleem met mijn 620i
ik heb de auto gekocht met 1 afstandbediening omdat de 1e al een keer gesneuveld was.
nu is dit een 1-knops infrarood afstandbediening.
bij de dealer zeiden ze dat ze niet meer gemaakt werden het het meer dan 200 euro kan kosten,verder heb ik ook geen code ofzo
ik heb de auto gekocht met 1 afstandbediening omdat de 1e al een keer gesneuveld was.
nu is dit een 1-knops infrarood afstandbediening.
bij de dealer zeiden ze dat ze niet meer gemaakt werden het het meer dan 200 euro kan kosten,verder heb ik ook geen code ofzo