is het bij rover 200 model van 98 een veel voorkomend geval dat de interval van de ruitenwissers het begeeft mijn ruiten wissers gaan op interval stand wel omhoog maar komen niet weer terug naar beneden tot dat ik zelf een tik geef bij die regelpook naar beneden waarmee hij normaal een keer veegt
want ik wil nu andere motortjes gaan inbouwen maar als ik zeker weet dat het geen veel voorkomend probleem is dan ga ik eens op de sloop kijken of op internet voor een paar 2dehandsen
meschien verder iemand tips hier om dit probleem op te lossen of iemand die mij goedkoop aan die motortjes kan helpen
kapotte interval
-
- MG-R Fanatic
Naar mijn idee is het een veel voorkomend probleem.
Heb de mijne al eens vervangen door een 2e hands maar moest er wel 4!!! proberen voordat ik een goede had en nu is deze ook weer aan vervanging toe.
Op de sloop rond struinen voor een 2e hand kun je wel doen maar test hem dan ter plaatse, (de)montage is niet veel werk als je wat handig bent!
Nieuw kosten ze rond de 160 euro dacht ik.
Heb de mijne al eens vervangen door een 2e hands maar moest er wel 4!!! proberen voordat ik een goede had en nu is deze ook weer aan vervanging toe.
Op de sloop rond struinen voor een 2e hand kun je wel doen maar test hem dan ter plaatse, (de)montage is niet veel werk als je wat handig bent!
Nieuw kosten ze rond de 160 euro dacht ik.
Roverloos
ik hoorde van een ex rover dealer bij mij in de buurt idd dat ze belachelijk duur zijn nieuw aleen weet ik ook niet of ik veel zin heb om ook binnen no time de nodige keren die dingen te gaan vervangen
is dr verder geen andere optie voor
iets in de trend van motortjes bij conrad bestellen die meschien goed passend te krijgen zijn
is dr verder geen andere optie voor
iets in de trend van motortjes bij conrad bestellen die meschien goed passend te krijgen zijn
wissermotor
ze zijn inderdaad duur ik ben bij de dealer geweest ik had er ook last van moest 120 euro neerleggen voor een nieuwe motor.