Heey
Ik had een vraag de openluchtfilter :P
Veel mensen zijn er niet over te spreken anderen weer wel...
K zou hier graag reacties horen en wat voor kit is dan aan te raden,
ja ik hoorde laatst ook een 1.4 *SLOPEL* (verschrikkelijk lelijk merk die hier op het forum niet genoemd mag worden) tigra maarja een geluidje agressief
Had een k&n filter, maar net zoals tim (driver216), merkte ik behalve in de winter, dat de auto alleen maar minder goed optrok, + de te behalen snelheid is ook veel minder en hij duurt er langer over. Haal nu 179@ gps teller(wel na weet ik veel na hoelang vol trappen), terwijl met openluchtfilter ik niet eens op de 150 kwam
Sn00ky-g schreef:Had een k&n filter, maar net zoals tim (driver216), merkte ik behalve in de winter, dat de auto alleen maar minder goed optrok, + de te behalen snelheid is ook veel minder en hij duurt er langer over. Haal nu 179@ gps teller(wel na weet ik veel na hoelang vol trappen), terwijl met openluchtfilter ik niet eens op de 150 kwam
En nu heb je nu niks meer??
Had je vanaf de filter naar de voorkant ook nog een slang gemaakt dan om extra lucht aan te zuigen of alleen de filter, dat kan ook misschien schelen.
Ik had op m`n vorige rover een cold air intake zitte van af m`n gaskleppen huis onder in m`n bumper een open kelk filter, had daarbij een andere brandstof druk regelaar en hij reed als de malle maloten er rijd hier een standaart 214 rond en ik toen met m`n (heel klein betje opgevoerde) 214 en ik trok hem er dik uit en reed met een 1.4 8 klepper op de afsluitdijk wind mee 210 op teller dus had cker wel effect als je het maar goed aan pakt.
morgen ga ik deze spul op m`n nieuwe 214 zetten hoopelijk zelfde resultaat je gaat het horen van mij.
picka racing schreef:Ik had op m`n vorige rover een cold air intake zitte van af m`n gaskleppen huis onder in m`n bumper een open kelk filter, had daarbij een andere brandstof druk regelaar en hij reed als de malle maloten er rijd hier een standaart 214 rond en ik toen met m`n (heel klein betje opgevoerde) 214 en ik trok hem er dik uit en reed met een 1.4 8 klepper op de afsluitdijk wind mee 210 op teller dus had cker wel effect als je het maar goed aan pakt.
morgen ga ik deze spul op m`n nieuwe 214 zetten hoopelijk zelfde resultaat je gaat het horen van mij.
lobster 214 si schreef:Weet niet waar je dat vandaan hebt???
Ik stelde een vraag omdat ik zelf ook niet weet of het waar is. Dat is het idee van een vraag, ik vermoed zoiets omdat een Storm onder de Twister zit en de twister begint bij 150 pk.
Rover 118 GTi VVC MK3.2
Rover 114 GTi Racer -> to Belgium
Rover 416si LPG = for sale
Rover ZS 160 G3 ;-) => Daily
Preparing a 190+ VHPD Engine
Hey mensen ik heb nu weer`m`n cold air intake erop gebouwt incl brandstof druk regelaar, het resultaat dikke grom en brul en heele bult vermogen en trek kracht erbij
echt een aanrader goeie cold air incl brandstof druk regelaar
bij geba tuning in schagen was ik in totaal 250 euro kwijt voor cold air / filter extra stukken en brandstof druk regelaar incl afregelen.
Hey mensen ik heb nu weer`m`n cold air intake erop gebouwt incl brandstof druk regelaar, het resultaat dikke grom en brul en heele bult vermogen en trek kracht erbij
echt een aanrader goeie cold air incl brandstof druk regelaar
bij geba tuning in schagen was ik in totaal 250 euro kwijt voor cold air / filter extra stukken en brandstof druk regelaar incl afregelen.
picka racing schreef:Hey mensen ik heb nu weer`m`n cold air intake erop gebouwt incl brandstof druk regelaar, het resultaat dikke grom en brul en heele bult vermogen en trek kracht erbij
echt een aanrader goeie cold air incl brandstof druk regelaar
bij geba tuning in schagen was ik in totaal 250 euro kwijt voor cold air / filter extra stukken en brandstof druk regelaar incl afregelen.