3de remlicht.

414 416 418 420 45
Plaats reactie
andrer

3de remlicht.

Bericht door andrer »

:?: kan iemand "even" uitleggen hoe ik een derde remlicht op mijn auto kan aansluiten . Zelf ben ik zo a-technisch als het maar zijn kan , dus het liefst zo simpel mogelijk uitleggen s.vp. :)
chevrolet

Bericht door chevrolet »

Heel simpel gewoon aansluiten bij de andre remlichten ;)
andrer

Bericht door andrer »

Tomcat schreef:Ja, gewoon parallel aansluiten op een van de 2 remlichten... Niet in serie, want dan gaat het mis ;)
:? wat bedoel je hier mee ? zoals ik al zei , ik heb hier absoluut geen kaas van gegeten :?:
Gerald-17
MG-R Core
Contacteer:

Bericht door Gerald-17 »

1 draadje van je 3e remlicht aansluiten op een origineel remlicht-kabel gedeelte, en het andere draadje ( de - ) op een stuk metaal van je carosserie
Rob 416 Si

Bericht door Rob 416 Si »

Ehm wat is het probleem als je dat in serie aansluit dan? :?
peter3
MG-R Freak
Contacteer:

Bericht door peter3 »

Precies zoals gerald-17 zegt.

@ rob 416 si Als je het in serie zet zal het remlicht waar het 3e remlicht mee in serie zit, en het 3e remlicht zwakker oplichten dan het andere remlicht.
Rover 220 SD (weg in 2006)
MG ZS 120 Le Mans SE '03 (weg in 2014)
MG ZT 190 2.5 V6
Rob 416 Si

Bericht door Rob 416 Si »

Je zou zeggen dat ik dat als HTS'er had moeten weten :mrgreen: je hebt helemaal gelijk :D
andrer

Bericht door andrer »

Gerald-17 schreef:1 draadje van je 3e remlicht aansluiten op een origineel remlicht-kabel gedeelte, en het andere draadje ( de - ) op een stuk metaal van je carosserie
bedankt Gerald , ik ga het proberen :)
andrer

3de remlicht

Bericht door andrer »

het is gelukt ,hij zit in de auto en........................................................
hij doet het , met hulp van de buurman . :D :D :D
Plaats reactie